خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه صمت البرز:

سرعت و کیفیت تولید و صادرات با اتخاذ مهارت محوری بخش خصوصی محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۶۱۹

رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تاکید بر مهارت محوری بودن بخش خصوصی اظهار داشت: مهارت محور و مهندسی بودن بخش خصوصی با توجه به سرعت بالا و کیفیت مطلوب و رقابت قابل قبول در تولید و صادرات، حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، رضا رضایی در جلسه ای که با حضور رئیس سازمان صمت استان البرز در راستای انعقاد تفاهم نامه دوطرفه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در راستای شروع فعالیت های خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز در قالب تفاهم نامه منعقد شده، قسمتی از امور دولتی به بخش خصوصی واگذار شد که مواردی از آنها در تفاهم‌نامه ذکر شده است و با توجه به بندهای آن مقرر شده واگذاری‌ها به مرور انجام شود.

رئیس هیات مدیره خانه صنعت معدن تجارت استان البرز افزود: در راستای این تفاهم نامه واگذاری امور مرتبط با تدوین برنامه های مطالعات صنعتی استان به صورت همکاری مشترک سازمان و خانه در استان صورت خواهد گرفت.

رضایی با اشاره به اهداف بخش خصوصی در خانه صنعت معدن و تجارت استان البرز گفت: بدنه دولت سنگین است و یک سری از موانع و مشکلات بخش خصوصی تعدد مراکزی است که تصمیمات مهم را اتخاذ می کند لذا هرچه این مسیر برای فعالان بخش خصوصی هموار باشد، تاثیر مثبتی در افزایش بهره وری و رقابت بخش‌های خصوصی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: خانه صنعت و معدن تاکنون در استان‌های مختلف راه اندازی شده و مسئولیت هایی از وزارت صمت قبول کرده اند و به خوبی پیش می روند. در استان البرز نیز که تا کنون این اتفاق مهم، شکل نگرفته بود، بعد از تعیین هیئت مدیره و تیم اجرایی، کار زیرساخت برای قبول مسئولیت آماده شد.

رضایی با تاکید بر مهارت محوری بودن بخش خصوصی اظهار داشت: مهارت محور و مهندسی بودن بخش خصوصی با توجه به سرعت بالا و کیفیت مطلوب و رقابت قابل قبول در صادرات دارای اهمیت است لذا با توجه به تفاهم نامه امضا شده امید می رود بخش مهمی از ارتباطات بخش خصوصی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با زیرساخت ایجاد شده به خوبی این مسئولیت مهم را دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز