خبرگزاری کار ایران

نایب‌ رئیس شورای شهر قزوین؛

شهرداری باید برای جذب نیرو‌ی جدید جوابگو باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۴۲۵

نایب‌ رئیس شورای شهر قزوین اعلام کرد: با توجه به جلسات پیشین نباید هیچ روزنه‌ نفوذی برای ورود نیرو به شهرداری باز می‌‌شد و در این حوزه هر کسی هر روزنه‌ای برای جذب نیرو باز کرده، باید جوابگو باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در جلسه علنی شورای شهر که با حضور شهردار، رئیس شورا و سایر اعضای شورای شهر قزوین در سالن جلسات شورای قزوین برگزار شد.

محسن حق شناس با اشاره به اینکه قرار شورای ششم شهر این بود که هیچ نیروی جدیدی در شهرداری قزوین به کار گرفته نشود اظهار کرد: هر نیروی خدماتی اعم از راننده و یا نیروهای دیگر که برای فعالیت وارد شهرداری قزوین شدند، شهرداری موظف است تعداد این نیروها و نحوه ورودشان به شهرداری را به اعضای شورای شهر اطلاع دهد.

نایب‌ رئیس شورای شهر در ادامه با نقد از نحوه‌ی جابه‌جایی یکی از مدیران شهرداری عنوان کرد: حق شهردار است که مدیران را انتخاب و جابه‌جا کند و ما نیز به این حق احترام گذاشته و به آن پایبندیم ولی اخلاق مداری در جابه‌جایی مدیران و نیروهای انسانی نیز حق مسلم این عزیزان است. 

وی افزود: ضمنا نحوه جابه‌جایی به همه ما برمی‌گردد، چرا که رعایت ارزش‌ها و اخلاق خصوصا در دوره‌ی جدید جزو شعارهای ویژه مدیریت شهری‌ است.

حق‌شناس خاطر نشان کرد: مدیران فاسد واختلاسگر را در روز تعطیل و نیمه شب جابه‌جا می‌کنند، نه مدیری که جزو باسابقه بوده و همواره خادم مردم و شهرداری بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه اصلا جالب نیست مدیر در ابتدا از فضای مجازی متوجه شود جابه‌جا شده و بعد او را مطلع کنند، گفت: خواهش ما رعایت موضوعات بدیهی جابه‌جایی مدیران و نیروی انسانی است.

 وی اعلام کرد: اگر در این حوزه روابط عمومی یا هر کسی خطایی انجام داده باشد، بایستی تنبیه و با او برخورد شود.

 حق شناس ادامه داد: چرا که این کار از نظر اخلاقی مشکل داشته و ما نباید هرگز با آبرو و شخصیت افراد بازی کنیم. 

وی خاطر نشان کرد: دلیل تعویض مدیریت به ما ارتباطی نداشته و موافق یا مخالف این جابه‌جایی نیستیم، ولی نحوه تعویض مدیران به این صورت درست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز