خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور:

توفیقات البرز در قرارگاه اجتماعی می تواند الگوی کشوری باشد/روند کاهشی آسیب های اجتماعی در استان البرز دلگرم کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۷۶

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور و معاون وزیر کشور گفت: البرز بدلیل همجواری با پایتخت، سرریز مشکلات و مسائل اجتماعی را متحمل می‌شود؛ اکنون توفیقات عملکرد استان در مدیریت و برنامه ریزی برای ساماندهی اجتماعی می تواند الگو و شاخص در کشور باشد.

به گزارش ایلنا از البرز، عباسی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پیشگیری، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در دولت سیزدهم مورد هدف قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای این منظور ستادها و قرارگاه های تخصصی در کشور و به تبع آن در استان ها، راه اندازی شده است.

عباسی گفت: در استان البرز امور قرارگاه اجتماعی با هدف توانمندسازی محله های کم برخوردار با روند قابل قبولی در حال اجرا است.

وی افزود: جای خرسندی دارد که براساس گزارش های ارائه شده، شاهد روند کاهشی بسیاری از آسیب های اجتماعی در این استان هستیم.

معاون وزیر کشور گفت: اقدامات البرز در این قرارگاه و تمرکز بر محرومیت زدایی و ساماندهی ۶۶ محله محروم بسیار دلگرم کننده است.

وی افزود: البرز بدلیل همجواری با پایتخت، سرریز مشکلات و مسائل اجتماعی را متحمل می‌شود؛ اکنون توفیقات عملکرد استان در مدیریت و برنامه ریزی برای ساماندهی اجتماعی می تواند الگو و شاخص در کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز