خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

بهره برداری از پروژه چپ گرد پیامبر اعظم(ص) تا دو ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۰۵

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک گفت: اجرای پروژه چپ گرد پیامبر اعظم(ص) به بلوار هاشمی رفسنجانی(میثاق) سرعت بیشتری به خود گرفته و تا دو ماه آینده بازگشایی می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، ایمان فرهمندی در بازدید از پروژه چپ گرد بزرگراه پیامبر اعظم(ص) و دیوار ساحلی کال زرکش اظهار کرد: بعضی از پروژه های عمرانی سطح شهر به جهت اثر گذاری و اهمیتی که برای خدمات به مردم و از آن طرف مسائلی که در هنگام اجرا برای مردم ایجاد می کنند، حائز اهمیت هستند. 

وی ادامه داد: در بازدیدی که از برخی پروژه های تاثیر گذار و حائز اهمیت شهر داشتیم به خصوص پروژه چپ گرد بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به بلوار میثاق یا هاشمی رفسنجانی و پروژه کال زرکش، شرایط اجرایی پروژه را بررسی کردیم و مسائل و مشکلاتی که احیانا در پیشرفت پروژه ها وجود دارد نیز مورد بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: پروژه چپ گرد پیامبر اعظم(ص) بعد از طی مشکلاتی که داشت، سرعت بیشتری گرفته و بر اساس پیش بینی ها گزارش کارشناسان پروژه، ظرف یک یا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و البته تاکید شد سرعت کار بیشتر شود. 

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک ادامه داد: معارضاتی هم در پروژه وجود دارد که در صورت نیاز شورا باید این زمینه کمک کند بتوان در زمینه تملک آنها اقدام کرد و تمام تلاش ما بر این است که پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد. 

فرهمندی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه هم گره ترافیکی زیر پل باز می شود و هم پل به عنوان یک مسیر دسترسی سریع به بلوار میثاق و مناطق قاسم آباد و الهیه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. 

وی افزود: در خصوص کال زرکش هم به جهت فعالیت کارگاه عمرانی که در آن منطقه مستقر است و هم تعهدی که ما در مورد قطعه اول کال داریم باید هر چه سریعتر به اتمام برسد. 

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: از چهار بخشی که پروژه دارد، ٢ قطعه به اتمام رسیده، یک بخش پیشرفت ۵٠ درصدی داشته است و تاکید شد که باید سرعت بیشتری بگیرد و در تلاش هستیم پروژه دیوار ساحلی کال زرکش تا پیش از زمستان به اتمام برسد.  

فرهمندی ادامه داد: نکته دیگر در مورد پروژه کال زرکش مسیر دسترسی قدیمی است که مردم به روستای باغون آباد و مناطق مسکونی آن داشتند که در حال حاضر با اجرای این پروژه مسدود شده است.

وی گفت: در این زمینه پیشنهاد شده یک پل در این منطقه طراحی شود، بررسی ها در این مورد در حال انجام و مطالعات اولیه در دست اقدام است و اگر این طرح قابل اجرا باشد حتما مقدمات آن را به سرعت فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز