خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقای کیفیت فضای شهری؛

مشکلات موجود در حاشیه اتوبان کرج تهران بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۹۷۵

رئیس شورای شهر کرج به همراه سرپرست شهرداری کرج و تعدادی از اعضای شورا ضمن بازدید حاشیه اتوبان کرج_تهران، مشکلات این محدوده را بررسی کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، با حضور علی قاسم پور رئیس شورای شهر کرج، علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک، مسعود محمدی رئیس کمیسیون تلفیق، مهاجری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج و غفاری سرپرست شهرداری وضعیت اراضی حاشیه اتوبان و جاده مخصوص کرج بازدید و مشکلات آن بررسی شد.

علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی کرج در این بازدید از مشکلات موقعیت زیرگذر شمالی و زیرگذر جنوبی پل فردیس، کارگاه عمرانی در محل زیرگذر، تعریض جاده مخصوص حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک، وضعیت  اصناف موجود در محدوده طرح و روند جابجایی تأسیسات برق؛ دیدن کرد و گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم تا مشکلات محدوده پل فردیس و حاشیه اتوبان و حذف زوائد بصری آنرا مرتفع کنیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: عملیات اجرایی این محدوده در فازهای مختلف توسط شهرداری اجرا می شود که امیدواریم با اجرایی شدن این طرح خدمات بسیار مطلوبی را به شهروندان ارائه کنیم. 

قاسم پور بیان کرد: ارتقای کیفیت فضاهای شهری، آسایش و آرامش شهروندان و مسافران همچنین زدودن آلودگی‌های بصری و ایجاد منظرو فضای زیبا باید از اهداف مدیریت شهری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز