خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد ؛

تعیین تکلیف متقاضیان اراضی کلاک بالا پس از 20 سال/ اجازه نمی‌دهم با ساخت و ساز غیرمجاز، جان و مال مردم با خطر مواجه شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۷۰۷

استاندار البرز از تصمیم گیری برای تعیین تکلیف 47 متقاضی اراضی یک هکتاری کلاک بالا خبر داد و گفت: اجازه نمی دهم با ساخت و ساز غیرمجاز، جان و مال مردم با خطر مواجه شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی و تعیین تکلیف اراضی یک هکتاری کلاک بالا که روز شنبه برگزار شد با بیان اینکه اجازه نمی دهم با ساخت و ساز غیرمجاز، جان و مال مردم با خطر مواجه شود، اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه ها و یا نواحی کوهستانی، منجر به بروز حوادث جبران ناپذیری شده است.

وی ادامه داد: اراضی یک هکتاری کلاک بالا که سال 81 بعنوان معوض به ساکنان خاک سفید تهران واگذار شده بود، در منطقه ای سنگلاخی و کوهستانی و خارج از حریم شهر قرار دارند بنابراین اجازه ساخت و ساز در این منطقه با خطرناک جدی مواجه خواهد بود.

عبداللهی گفت: متولی اصلی این واگذاری، بنیاد مسکن استان است که باید با همراهی و تعامل ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان نسبت به حل موضوع اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه های مسئول باید ظرف مدت کوتاهی با احصا زمینی جدید و هم ارزش و همچنین نظر مساعد برای حل مشکل مردم، اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: نباید حقی از مردم ضایع شود چراکه این مشکل باید سال ها پیش با اراده ای جدی و عزمی راسخ حل می شد.

وی افزود: با جانمایی اراضی مناسب، شهرداری نیز باید در راستای اخذ مجوزهای ساخت و ساز، همراهی ویژه ای داشته باشد.

عبداللهی گفت: اینکه در چه مقطعی کوتاهی شده، مورد نظر نیست بلکه ما وظیفه داریم برای حل مشکلات و کسب رضایتمندی مردم اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز