خبرگزاری کار ایران

تسریع در روند بیمه ورزشکاران ، داوران و مربیان طالقان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۸۰۲

مدیر صندوق بیمه روستائیان کشاورزان و عشایر استان البرز از تسریع در روند بیمه ورزشکاران ، داوران و مربیان 18 تا 50 ساله طالقانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، هادی بشیری با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان با عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

وی با توجه به لزوم تامین اجتماعی برای اقشار مختف جامعه گفت : تامین اجتماعی برای تمامی اقشار جامعه یک امر حیاتی بوده و نقش مهمی در آینده افراد بخصوص در زمان پیری و ناتوانی خواهد داشت.

بشیری با اشاره به امکان استفاده ورزشکاران از مزایای صندوق عنوان کرد : ورزشکاران ، داوران و مربیان 18 تا 50 سال  نیز در قالب مشاغل فصلی می توانند با کمک 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه از مزایای بلند مدت صندوق شامل از کارافتادگی ، بازنشستگی و مستمری بازماندگان عضو صندوق شوند.

عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان نیز با استقبال از این طرح گفت : تامین اجماعی می تواند اهمیت و نقش بسزایی در آینده ورزشکاران ، داوران و مربیان خانواده آنان داشته باشد. 

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر ورزشکاران سنی بین 18 تا 50 سال دارند و مشمول بیمه اجباری نمی باشند، می توانند با تحت پوشش قرار گرفتن در این صندوق نسبت به آینده اطمینان خطر داشته باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان از طریق تبلیغات محیطی ، فضای مجازی و ....  جهت آشنایی هر چه بهتر مشمولان به معرفی صندوق پرداخته و متقاضیان را به کارگزار صندوق در این شهرستان معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز