خبرگزاری کار ایران

مرحله شهرستانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۳۶

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از برگزاری مرحله شهرستانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز خبر داد.

به گزارش ابلنا از البرز، بهزاد غفاری از برگزاری مرحله شهرستانی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان خبر داد و اظهار داشت: ۴۳۷ شرکت  کننده زیر ۲۱ سال در ۳ شهرستان کرج، نظرآباد و هشتگرد  در ۳۷ رشته آموزشی در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند. 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ ای البرز افزود: این دوره از مسابقات بر اساس استانداردهای ملی مهارت با حضور نماینده دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد و سیستم طراحی سوال، فرم‌ های ارزشیابی و نحوه داوری این مسابقات کاملا منطبق بر دستورالعمل های دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت بود.

وی بیان کرد: رقابت کنندگان این مرحله در صورت کسب حداقل امتیاز تعیین شده به مرحله استانی راه پیدا می کنند که به صورت متمرکز در مهرماه سالجاری با هدف انتخاب نفرات برتر استانی برگزار می شود. 

غفاری مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز حداکثر سن شرکت‌کنندگان در این مسابقات را  ۲۱ سال ذکر کرد و گفت: رشته‌های فناوری آب، سرویس و نگهداری هواپیما، پردازش ابری، امنیت سایبری، مکاترونیک و ساخت وتولید تیمی از حداکثر سنی در این مسابقات معاف هستند.

وی اظهار داشت: مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت آذر و دی ماه و اختتامیه این مسابقات نیز بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت؛ مهارت آموزان فنی و حرفه ای استان البرز موفق به کسب دو مدال طلا در رشته های شبکه ونرم افزار ویک مدال برنز در رشته طراحی وب و پنج مدال افتخار شدند. 

 کوچکترین شرکت کننده بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان البرز، ۱۱سال سن دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز