خبرگزاری کار ایران

سرپرست نهاد ریاست جمهوری:

دولت برای ایجاد اشتغال و ساخت مسکن موانع موجود را بر می‌دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۶۳۳

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: گازرسانی به روستاها، مدرسه سازی و اشتغالزایی بخشی از اقدامات دولت در استان البرز است.

به گزارش ایلنا از البرز، صولت مرتضوی بابا حیدری عصر روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرحهای مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید گه در زیبادشت استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: دولت سیزدهم در مواجه با مشکلات و پاسخ به مطالبات مردم، وابسته به حل مذاکرات نیست و این دولت در وسط میدان و خط مقدم نبرد قرار دارد تا مشکلات مردم را حل و فصل کند‌.

مرتضوی با بیان اینکه هر چند کمی بیشتر از یکسال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد ولی با تاسی از مکتب شهدا توانسته‌ایم در زمره اصحاب ما می‌توانیم قرار بگیریم.

وی با عنوان اینکه دولتمردان در مواجه با هر مشکلی ادعا دارند که کارها شدنی است، افزود: دولت سیزدهم در کوتاه ترین زمان، برنامه تحولی خود را تدوین کرد که تفاوت زیادی با دولت‌های قبلی دارد.

معاون اجرایی رییس جمهور با تایید بر اینکه این دولت خود را خادم مردم می‌داند، گفت:  از ابتدای این دولت ۳۱ سفر استانی و هفت سفر موضوعی انجام شده و دولتمردان با عزم جازم وارد کار شده اند.

وی ابراز کرد: دولت برای عمل به وعده‌های خود مثل ایجاد اشتغال و ساخت مسکن عزم خود را جزم کرده و موانع موجود در تحقق این اهداف را از میان بر می‌دارد.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری در ادامه توضیح داد:  در طول یکسال گذشته در بدنه دولت اقدامات زیادی در استانهای مختلف از جمله البرز  صورت گرفته که گازرسانی به روستاها، مدرسه سازی و اشتغالزایی بخشی از آنها بوده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه این دولت سرمایه گذاری را مقرون به صرفه کرده است، اضافه کرد:  متاسفانه در گذشته اقتصاد ما رقابتی و رانتی بود و سالانه  دولت ۱۸ تا ۲۰ میلیارد دلار برای تنظیم بازار هزینه می‌کرد.

این‌ مسئول ابراز کرد: در گذشته دولت ۳۱ میلیارد دلار برای تنظیم بازار ارز ، ارز مداخله ای وارد می کرد که باعث شد قیمت ارز ده برابر بشود.

وی تاکید کرد: دولت قبل برای اینکه به بازار سکه تعادل دهد ناچار شد چندین تن طلا و سکه را ذوب کند ولی چه تعداد از مردم توانستند از مواهب آن بهره مند شوند؟

سرپرست نهاد رییس جمهوری توضیح داد: آمارها نشان از ثبات اقتصادی دارد و در مرداد امسال تورم ۶۰ درصدی مرداد سال قبل به ۴۰.۵ درصد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز