خبرگزاری کار ایران

معاون وزیز نفت:

جایگاه های سی ان جی در البرز به صورت پایلوت کشوری هوشمند می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۹۳

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران گفت: هوشمند سازی جایگاه های سی ان جی به صورت پایلوت کشوری، در استان البرز اجرایی می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، سالاری در دیدار با استاندار البرز که در دفتر کار استاندار صورت گرفت، ضمن قدردانی از تلاش ها و همراهی ها، افزود: موضوعات متعددی مورد بررسی قرار گرفت که هوشمندسازی جایگاه های سی ان جی از جمله آنها است و این امر به صورت پایلوت کشوری، در استان البرز اجرایی می شود.

سالاری گفت: ایجاد جایگاه های ال پی جی با محوریت تامین سوخت حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار قرار گرفت و این اقدام با تعامل شهرداری کرج در ابتدا در استان البرز اجرایی خواهد شد.

این مسئول گفت: در خصوص مسئولیت های اجتماعی نیز موضوعاتی از سوی استاندار البرز مطرح شد که درصدد هستیم همراهی لازم را در این زمینه داشته باشیم.

 مجتبی عبداللهی نیز در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران که در دفتر کار استاندار برگزار شد، ضمن قدردانی از این حضور و اهتمام ویژه در جهت بررسی موضوعات این حوزه در استان، افزود: از مجموعه های مختلف بازدید شد و موارد مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با عنوان اینکه مصوباتی در راستای تسهیلات و مباحث فنی مطرح و تصمیم گیری شد، گفت: با تشریح شرایط استان و مسائل اجتماعی و ضرورت توجه ویژه ملی به این بخش، مقرر شد که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، مسئولیت های اجتماعی خود را به این امور در البرز معطوف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز