خبرگزاری کار ایران

روبروی ساختمان مرکزی شهرداری کرج؛

آتش‌نشانان کرجی به دنبال عدم تحقق وعده مدیریت شهری تجمع برگزار کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۹۳۸

تعدادی از پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری کرج طی تجمع تحقق مطالبات سال گذشته خود را از مسئولان شهری درخواست کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، امروز ۲ شهریور ۱۴۰۱، تعدادی از پرسنل آتش نشانی کرج برای وضعیت معیشت ، حقوق و بیمه که متناسب با سختی کارشان نیست، روبروی ساختمان شهرداری کرج تجمع کرده و مطالبات خود را که از سال گذشته محقق نشده، مطرح کردند.

آتش‌نشانان شهر کرج زمستان سال گذشته نیز روبروی ساختمان شورای شهر کرج تجمع داشتند و به رغم حضور در صحن شورا و بیان مطالبات خود به دلیل عدم تحقق قول و وعده های مدیریت شهری کرج و بی‌توجهی مسئولان ذیربط، امروز تجمع خود را از ساعت ۱۰ صبح روبروی ساختمان مرکزی شهرداری کرج، برگزار کردند و تا ظهر این تجمع ادامه داشت.

یکی از این پرسنل به خبرنگار ایلنا گفت که با وجود وعده و وعید اعضای شورا و شهردار وقت کرج اما از سال گذشته هیچ دستور مثبتی برای پرسنل آتش نشانی کرج صادر نشد.

این پرسنل گفتند که برخی مسئولان حوزه مدیریت شهری با شنیدن مشکلات پرسنل، عنوان می کنند که اگر راضی به شرایط فعلی نیستید انصراف بدهید و بروید.

این پرسنل تاکید کردند که مطالباتشان همان مطالبات سال گذشته است چراکه همچنان بدون بیمه تکمیلی، بدون حقوق متناسب با شغل حرفه ای هستند و هر لحظه جانشان در معرض آسیب و خطر است و از حقوق سختی کار و مزایای قانونی بی بهره هستند.

تعدادی از پرسنل آتش نشانی کرج به درخواست سرپرست شهرداری کرج و تعدادی از اعضای شورای شهر کرج که در محل حاضر بودند جلسه ای برگزار کردند.

این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. 

یادآور می شود که سال گذشته به دنبال اعتراض جمعی از پرسنل در شورای کرج، مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار وقت کرج در چهل و یکمین صحن علنی شورا با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات آتش نشانانی که برای حفظ ایمنی و آرامش شهروندان از جان خود می‌گذرند وجود دارد، اظهار کرده بود: تلاش داریم در چهارچوب قانون و با  استفاده از امکانات موجود، مشکلات این عزیزان حل شود.

مریم قهرمانی صارم، عضو شورای شهر کرج نیز سال گذشته در رابطه با اصلاح ارتقای اداری کارکنان آتش‌نشانی این کلانشهر گفته بود که درباره معیشت آتش نشانان علاوه بر اینکه اجرای قوانین کشوری باید برای آنها انجام شود باید مدیریت شهری تعاملات زیادی با سازمان شهرداری ها داشته باشد و وزارت کشور یک سری مصوبات و اجازه اجرای برخی‌  قوانین را بگیرد که در مسکن و معیشت آنها بتوان ورود پیدا کرد.

این درحالی است که به گفته پرسنل اتش نشان کرجی از سال گذشته تا کنون، مسئولان مدیریت شهری به وعده هایشان پایبند نبوده و قدم مثبتی برای بهبود وضعیت معیشتی آنها برنداشتند.

انتهای پیام/
معصومه امین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز