خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نیازمند همراهی سمن ها، تشکل ها و گروه های جهادی برای نیل به اهداف قرارگاه اجتماعی استان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۸۴

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون با اراده ای که در استان شکل گرفته و طی راه اندازی قرارگاه اجتماعی، در مسیر رفع دغدغه های سازمان های مردم نهاد حرکت می کنیم و در این راه ضرورت دارد که تشکل ها، گروه های جهادی و سمن ها، همراهی ویژه ای داشته باشند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در همایش سازمان های مردم نهاد که روز شنبه در سالن اجتماعات میلاد کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز تشکل ها و مشارکت های مردمی، افزود: جایگاه سمن ها و خیرین بسیار ویژه است و همواره نظام و انقلاب به فعالیت های اجتماعی نیاز دارد.

وی ادامه داد: همواره افرادی پاک طینت از وقت، درآمد و زندگی شخصی خود به نفع جامعه استفاده می کنند.

عبداللهی گفت: فعالان اجتماعی و سازمان های مردم نهاد دغدغه های بزرگی برای مردم و به کل جامعه دارند از این رو با تلاش بی وقفه و بدون چشمداشت در این عرصه فعالیت می کنند.

وی افزود: بر این باور هستم که این ظرفیت اجتماعی بزرگ در استان اگر متمرکز و هم جهت شوند، نتایج بزرگتر و موثرتری در بر خواهد داشت.

استاندار البرز گفت: اکنون با اراده ای که در استان شکل گرفته و طی راه اندازی قرارگاه اجتماعی، در مسیر رفع دغدغه های سازمان های مردم نهاد حرکت می کنیم و در این راه ضرورت دارد که تشکل ها، گروه های جهادی و سمن ها، همراهی ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: در ابتدای مسیر هستیم و بیش از این باید تلاش کنیم ولی تاکنون اقدامات موثری رقم خورده است.

عبداللهی گفت: به تاسی از دولت و مردمی سیزدهم که با اقدامات جهادی، امید و اثرگذاری را در جامعه تزریق کرده اند درصدد هستیم که با تبعیت از رییس جمهور و بنا بر تکالیف و وظایف، بهترین اقدام را در جهت ارتقا رضایتمندی مردم انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز