خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

اطفای صد و چهار مورد حریق و انجام صد چهل و چهار نجات در هفته ای که گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۵۸

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۱۰۴ مورد حریق و نجات ۱۴۴ مصدوم در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد جمشیدی اظهار کرد: طی هفته گذشته، باحضور ۱۰۵۶ نیروی عملیاتی(نفر ساعت) مستقردر ۳۲ ایستگاه به مدت ۳۰۱ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۴۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۰۴ مورد حریق و ۱۴۴ مورد نجات رسیدگی کردند.

جمشیدی افزود: ۶۱ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: در هفته ای  که گذشت ۷۶ مورد نجات یافته، ۵ مصدوم و ۴ فوتی در حادثه هایی که رقم خورد داشته ایم.

جمشیدی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۷ حریق و ۱۱  حادثه ایستگاه ۱۲۵ با ۵ حریق و ۱۲  حادثه ایستگاه ۱۲۴ با ۴ حریق و ۱۳حادثه، صورت گرفت.

وی افزود:در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۸ مورد صدور جواز و  ۴۲ مورد تائیدیه ایمنی باحضور ۲۴۰ نفر کارشناس صادر گردید.

محمد جمشیدی اشاره کرد: صدور ۸ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۶ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۵ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۱۶ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر،ارائه خدمات مشاوره ای به تعداد ۲۰ مورد و تعداد ۴۴ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۰۰ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۱ مورد بازدید از صنوف با حضور ۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه اصناف طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

جمشیدی در پایان از زحمات و تلاش های آتش نشانان و همکاران خود در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج  تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز