خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج:

اتوبوس‌های شهری به عزاداران امام حسین (ع) خدمات رایگان ارائه می‌دهند/تسهیل تردد شهروندان در روز یوم‌ العباس

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۵۱

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از ارائه سرویس های رایگان و بهینه سازی خدمات به منظور رفاه حال عزاداران امام حسین (ع) طبق سنوات گذشته و در مکان های پیش بینی شده خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محسن امیدوار حسینی از ارائه سرویس های رایگان و بهینه سازی خدمات به منظور رفاه حال عزاداران امام حسین (ع) طبق سنوات گذشته و در مکان های پیش بینی شده خبر داد و گفت: این خدمت رسانی از روز اول ماه محرم در حال اجرا است.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری در نقاط مختلف شهر کرج و با توجه به درخواست‌های مطرح شده از سوی مراکز فرهنگی و هیئت مذهبی این کلانشهر، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج همچون سنوات گذشته ارائه سرویس های ویژه ای را بصورت رایگان جهت دسترسی آسانتر شهروندان بمنظور شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون و بر اساس برنامه ریزی های مشخص شده، اتوبوس های این سازمان از شب اول محرم ارائه خدمات ویژه ای را در 4 نقطه از شهر کرج برای ایاب و ذهاب عزاداران هیئت فاطمیون غرب کرج، مسجد جامع کرج، امامزاده حسن (ع) و... آغاز کرده اند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم از سوی تبلیغات اسلامی و شهرداری کرج در خصوص تسهیل تردد شهروندان در روز یوم‌ العباس شکل گرفته است، گفت: خطوط اتوبوس از چهار نقطه به مقصد چهارراه هفت تیر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: میدان حصارک، میدان طالقانی، انتهای خیابان ۴۵ متری گلشهر و خیابان درختی خطوط اتوبوس برای تردد شهروندان تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا با حداقل ناوگان و با توجه به جمعیت ارائه خدمات تشدید می‌شود، افزود: با این تفاسیر ۱۰ اتوبوس برای هر خط در نظر گرفته ایم.

امیدوار حسینی با اشاره به اینکه تشدید خدمات با نظارت کارشناسان گشت‌زنی صورت خواهد گرفت، یادآور شد: ۴۰ دستگاه اتوبوس از این چهار خطوط به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

وی یادآور شد: در این روز طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی شهرداری، پلیس راهور و نهادهای مربوطه ناوگان عمومی پس از پایان مراسم از میدان توحید و هفت تیر مسافرگیری خواهند داشت.

امیدوارحسینی با اشاره به اینکه بدلیل شرایط خاص بیماری کرونا به طور میانگین تعداد 10 دستگاه برای این منظور اختصاص داده شده است گفت: پیش بینی می شود که با نزدیک شدن به روزهای عزیز تاسوعا و عاشورا تعداد اتوبوس های اعزامی توسط این سازمان افزایش یابد.

سرپرست سازمان در خصوص زمان خدمت رسانی به عزاداران حسینی بیان کرد: اتوبوسهای مذکور از ساعت 19:30 الی ساعت 1 بامداد در محل های اشاره شده مستقر می باشند تا شهروندان را به نقاط مختلف شهر برسانند.

این مسئول در توضیح اقدامات سازمان در ماه محرم ادامه داد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در بخش دیگری از اقدامات خود نسبت به نصب بنر در جلوی اتوبوس های سازمان درایام محرم اقدام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز