خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز؛

مدال آوران مسابقات ملی مهارت استان البرز تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۷۱

نماینده عالی دولت در استان البرز با جمعی از مدال آوران البرزی مسابقات ملی مهارت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با مدال آوران مسابقات ملی مهارت استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته ملی مهارت، اظهار داشت: در سالی که طبق منویات مقام معظم رهبری به نام تولید دانش بنیان اشتغال آفرینی مزین شده، باید تمامی تلاش خود را برای صیانت از این هدف‌گذاری مهم معطوف کنیم.

وی ادامه داد: باید فعالان عرصه های دانش بنیان و مهارت آموزان با ایده های خلاقانه نسبت به ایجاد اشتغال دستیابی به فنون جدید با اهتمام ویژه ای وارد عمل شوند.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد با بروز رسانی ابزار و تجهیزات لازم برای مهارت آموزان، عرصه برای فعالیت آنها مهیا شود.

وی افزود: افراد دارای مهارت همواره در اشتغال و اشتغال آفرینی موفق تر هستند از این رو باید مراکز آموزشی به سمت آموزش و مهارت افزایی حرکت کنند.

مدال آوران مسابقات ملی مهارت استان البرز تجلیل شدند

بهزاد غفاری نیز در  نشست با جمعی از مدال آوران مسابقات ملی مهارت که با حضور استاندار  به مناسبت هفته مهارت برگزار شد  اظهار داشت: توانمند سازی نیروهای ماهر و کارآمد مورد نیاز بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار از اهداف این آموزش ها است.

وی افزود: توجه ویژه و تکیه بر آموزش های مهارتی، علاوه بر توسعه حرفه‌آموزی ، مسیر برای بهبود فضای کسب و کار و پویایی اقتصاد جامعه  را هموار می کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز  در بخش دیگر از اظهاراتش  با اشاره به  امضای تفاهمنامه ای  این اداره کل با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان‌  گفت:  این  تفاهم نامه در مسیر توسعه آموزش های مهارتی به جوانان تحت پوشش این کمیته و دیگر افراد نیازمند استان هموراه  راهگشا خواهد بود.

غفاری  تصریح کرد: با عملیاتی شدن مفاد این تفاهم‌ نامه دوره های تخصصی در رشته های مختلف مهارتی برای مدد جویان را طبق استانداردهای آموزشی و با هدف تامین نیاز بازار کار استان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: امیدواریم با حضور فعال جوانان مدد جو در بستر مهارت آموزی، دستیابی به سه مولفه مهم  "ترویج فرهنگ‌ آموزش اخلاق حرفه ای" ، "تحول در حوزه اشتغال" و "کاهش چالش بیکاری" را در سراسر استان البرز تجربه کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز با اشاره به نیاز مبرم بخش های تولید، صنعت، کشاورزی و خدمات استان به نیروهای ماهر، کاردان و متخصص اظهار کرد: با فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های مختلف نیاز بازار کار به نیرو های کارآمد، ماهر و متخصص تامین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز