خبرگزاری کار ایران

انهدام باند توزیع مواد مخدر در فردیس البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۹۰۰

فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند توزیع مواد مخدر در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۵ کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش  ایلنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان در خصوص خبر انهدام باند توزیع مواد مخدر در فردیس، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت گسترده یک باند توزیع مواد مخدر در سطح استان البرز و غرب استان تهران مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به گسترش چتر اطلاعاتی ماموران و شناسایی 3 عضو این باند توزیع مواد مخدر، افزود: در ادامه پس از چندین هفته تلاش شبانه روزی، مخفیگاه متهمان در 3 راه حافظیه شهر فردیس شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر 3 متهم را دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 55 کیلوگرم هروئین و 7 کیلوگرم سایر ماده های مخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این خصوص 3 خودرو گران قیمت متهمان نیز توقیف و به توقفگاه منتقل شد.

سردار محمدیان در پایان با اشاره به تحویل متهمان و مواد مخدر مکشوفه به مراجع قضائی، گفت: تلاش پلیس مواد مخدر این است که با شناسایی سرشاخه های توزیع مواد مخدر وظیفه خود در این حوزه را انجام دهد و از آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر پیشگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز