خبرگزاری کار ایران

شهردار مشکین دشت خبر داد؛

مشکل ارتباطی ساکنان کوچه عطار در مشکین دشت مرتفع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۸۶۶

شهردار مشکین دشت گفت: مشکلات ارتباطی ساکنین کوی عطار که طی سالیان متمادی به صورت دو سر بن بست بوده است، با همکاری دستگاه قضایی مرتفع شد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا صفرخانلو با اشاره به حل مشکل ارتباطی کوچه عطار در مشکین دشت، اظهار داشت: وضعیتِ کور ارتباطی کوچه عطار که به دلیل مشکلاتی از گذشته به صورت دو سر بن بست بود و مسائلی را برای شهروندان و ساکنین ایجاد کرده بود، یکی از موضوعات خاص شهر مشکین دشت بود که قبلاً نیز بازتاب های زیادی در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.

این مسئول ادامه داد: طبیعتاً وضعیت قبلی کوچه عطار مشکلاتی را برای شهروندان در ترددهای روزانه و همین طور دستگاه هایی همچون آتش نشانی، اورژانس، شهرداری و... داشت که بر حسب وظیفه ذاتی در صورت نیاز باید نسبت به اعزام نیرو و ماشین آلات به محل اقدام کنند. این وضعیت شایسته شأن شهروندان و خانوارهای ساکن در این معبر نبود و مدیریت شهری نسبت به رفع آن احساس مسئولیت و تکلیف داشت.

به گفته صفرخانلو، مدیریت شهری مشکین دشت از طریق برگزاری نشست ها و جلساتی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و معاونین ذیربط، شرح واقع و در ادامه بازدید از وضعیت کور ارتباطی کوچه عطار در صدد رفع مسئله بر آمد که در نهایت مسیر ارتباطی برای این کوچه پس از سالها تامین و دغدغهِ دیرین ساکنین مرتفع شد.

شهردار مشکین دشت اظهار کرد: همچنین جا دارد که از دغدغه مندی و پیگیری ویژه اعضاء شورای اسلامی شهر و تعامل ارزنده مجموعه قضایی شهرستان و تلاش رسانه های گروهی و فعالان مجازی در طرح این مسئله قدردانی گردد و امیدواریم که در فضای وحدت و همدلی بتوانیم در راستای تکمیل پروژه های عمرانی و رفع مشکلات موجود قدم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز