خبرگزاری کار ایران

امام جمعه فردیس از استاندار البرز مطالبه کرد:

فردیس هنوز بیمارستان ندارد/ مردم را با بهانه تراشی از بیمارستان آرین محروم نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۵۰۵

امام جمعه فردیس با اشاره به مطالبه مردم این شهر از استاندار البرز خواست نسبت به رفع مشکل فعالیت بیمارستان آرین اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، حجت‌الاسلام حسینی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان فردیس امروز در خطبه‌های نماز جمعه سی تیر ماه ۱۴۰۱ از توقف پروژه بیمارستان آرین به‌شدت انتقاد کرد و با اشاره به مطالبه مردم در خصوص بیمارستان فردیس اظهار کرد: در جلسه‌ای که با استاندار البرز داشتم این مطالبه را مطرح کردم و استاندار قول پیگیری داد اما قول، صرفا کافی نیست؛ مردم باید در صحنه عملکرد مسئولان را ببینند.

وی افزود: با وجود وعده چندین ساله، هنوز شاهد افتتاح یک بیمارستان دولتی در فردیس نیستیم و لازم است مسئولان این مشکلات را برطرف کنند.

وی به بازدید از بیمارستان آرین در فردیس اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با تجهیزات و امکانات خوب که با اسناد ۷ ساله خریداری شده، هنوز فعال نیست و اگر عقل، تدبیر و درایت مسئولان بود، این امکانات نباید در این مرکز درمانی، خاک می خورد در حالیکه مردم از داشتن حتی یک بیمارستان بی بهره هستند.

امام جمعه فردیس ادامه داد: پیش از این از این بیمارستان برای بیماران سرطانی استفاده می شد و دارای مجوز فعالیت است لذا به عنوان مطالبه مردمی از شخص استاندار البرز، شهردار فردیس و مقامات قضایی استان می خواهم که در این مورد، همکاری کنند.

وی ادامه داد: استاندار البرز در خصوص این بیمارستان قول مساعد داد و لازم است رسانه ها نیز این مساله را پیگیری کنند و شفاف سازی شود که چرا فعالیت بیمارستان آرین متوقف شد؟

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر کنار گذاشتن بهانه ها، تصریح کرد: حیف است مردم دچار مشکل باشند لذا باید بهانه ها را کنار گذاشت و مطالبه مردم را محقق کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز