خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

جشنواره گل آفتابگردان در روستای کندر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۲۵۰

معاون گردشگری اداراه کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برگزاری جشنواره گل آفتابگردان در روستای کندر خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهرام علی‌محمدی روز پنج شنبه 30 تیر 1401 اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های کشاورزی در راستای اشاعه و توسعه گردشگری کشاورزی و بومگردی در البرز است. 

معاون گردشگری اداراه کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته نیز در روستای گردشگری کندر جشنواره عسل و شاتوت برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره گل آفتابگردان نیز مانند دیگر جشنواره‌ها وسیله‌ای برای این است که مناطق روستایی گردشگری البرز را بیشتر به گردشگران بشناسانیم.

علی‌محمدی ابراز امیدواری کرد که تکرار این رویدادها و جشنواره‌ها مقدمه‌ای برای شناساندن البرز به عنوان مقصد گردشگری مخصوصا بومگردی و گردشگری کشاورزی باشد. 

او افزود: همچنین نمایشگاه صنایع‌دستی معمولا در جشنواره‌های کشاورزی برگزار می‌شود که فروش صنایع‌دستی و اقتصاد بومی منطقه رونق بگیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه روستای کندر دارای تاسیسات اقامتی بومگردی نیز هست، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره‌ها به بومگردی در این منطقه کمک کند. طالقان و جاده گردشگری کرج-کندوان از شرایط خوبی برای بومگردی برخوردار است.

این جشنواره ساعت18 روز پنجشنبه 30 تیر در مزرعه لزور واقع در روستای کندر افتتاح می‌شود و تا 5 مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز