خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساوجبلاغ:

برگشت بودجه هر دستگاهی مساوی با عزل مدیر آن دستگاه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۱۶۴

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر عقب ماندگی فراوان این شهرستان در حوزه درمانی، گفت: اگر مدیری بخاطر بی تدبیری، بی عرضگی و بی کفایتی، نتواند اعتبار دستگاه خود را جذب کند، او را عزل خواهم کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا البرزی در مراسم افتتاح درمانگاه دولتی شبانه روزی شهر گلسار که با حضور علیحدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مختاری امام جمعه مرکز شهرستان وجمعی از مردم و مسئولان شهر گلسار برگزار شد، اظهار داشت: در اولین روزهای حضورم در شهرستان از امکانات این منطقه بازدید کردم و کمبود درمانگاه شبانه روزی را در این شهر احساس کردم که امروز پس از گذشت کمتر از 2 ماه شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: شهرستان ساوجبلاغ در حوزه درمانی دارای عقب ماندگی های فراوانی است که با استانداردهای لازم در این بخش فاصله دارد .

وی افزود: افتتاح و راه اندازی درمانگاه دولتی شبانه روزی در این منطقه موجب خوشحالی مردم بویژه خانواده معظم شهدا گردیده است که ما نیز از این بابت برخود می بالیم.

البرزی در ادامه با اشاره به پیگیری استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای اختصاص بودجه به دستگاهها اشاره کرد و گفت:استاندار و نماینده البرز برای آوردن بودجه به منطقه تلاش می کنند و ما نیز برای جذب آن باید پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: در سالهای قبل، بخشی از بودجه و اعتبارات دستگاهها برگشت خورده است که این ظلم مضاعفی برای منطقه محسوب می شود و اگر مدیر شهرستان بخاطر بی تدبیری، بی عرضگی و بی کفایتی نتواند بودجه را جذب کند، مدیر آن دستگاه را عزل خواهم کرد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما نمی توانیم لحظه ای از عمر مدیریتی خود را به بطالت بگذرانیم و باید برای بسط و توسعه عدالت در جامعه از تمامی لحظات استفاده و بهره ببریم.

وی در پایان تصریح کرد:با استفاده از تمامی امکانات موجود در شهرستان در راستای رفع محرومیت ها در بخشهای مختلف تلاش خواهیم کرد و باید بارقه های امید را در دل مردم روشن نگهداریم و مصمم هستیم تا در هرنقطه شهرستان، سازندگی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز