خبرگزاری کار ایران

جشنواره فرهنگی و ورزشی استان البرز به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۸۸

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری و پایان جشنواره فرهنگی ورزشی استان البرز و برپایی غرفه های مشاغل خانگی در کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی از حضور و مشارکت هیئت‌های ورزشی کارگران استان و گروه‌های فعال در مشاغل خانگی در جشنواره فرهنگی ورزشی استان البرز که با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان در کرج برگزار شد، خبر داد و اظهار کرد: این برنامه که به همت اداره کل ورزش و جوانان و همکاری ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و شهرداری کرج و سایر دستگاه های ذیربط برگزار شد،  غرفه هایی در حوزه ورزشی، اشتغال، تعاون، کارافرینی و فروش محصولات مشاغل خانگی نیز برپا شد.

دارایی اظهار کرد: در این جشنواره تعداد ۱۱ غرفه به این اداره کل اختصاص یافت که ۱۰ غرفه جهت حمایت از فعالان در حوزه مشاغل خانگی جهت فروش و محصولات آن به صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار گرفت و همچنین هیئت ورزش کارگری استان البرز نیز با برپایی برنامه های مفرح و مسابقات مختلف ورزشی، فضای نشاط و همدلی در استان را رقم زدند.

وی خاطر نشان کرد: این اداره کل نیز در راستای وظایف حمایتی و اجتماعی خود در این رویداد همکاری و مشارکت داشت و به زودی نمایشگاه بزرگ فروش محصولات مشاغل خانگی در استان البرز در حال برنامه ریزی است تا بتوانیم رسالت خود در حمایت از مشاغل خرد و خانگی و ترویج فرهنگ کار و تلاش را صورت دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز