خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر کرج:

ظرفیت ساخت بیش از 30 پارک محله‌ای در استان در سال جاری وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۱۰۸

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: امروز نیاز، پتانسیل و ظرفیت احداث بیش از 30 پارک و بوستان محله ای در شهرک های کم برخوردار شهر وجود دارد که لازم است مورد توجه شهرداری قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی قاسم پور عصر امروز طی سخنانی در آیین افتتاحیه بوستانهای سراج و روستانژاد در منطقه 2 کرج که با حضور سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر، شهروندان، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت و عید باسعادت غدیر خم، اظهار داشت: محلاتِ کم برخوردار شهر ظرفیت بسیاری برای کارهای عمرانی و خدماتی و رفاهی دارند و در دوره کنونی بنا داریم تا بخشی از عقب ماندگی ها و فقر زیرساخت ها را جبران کنیم.

وی افزود: خدمات شهردار سابق که در راستای تاکید، برنامه ریزی و هدفگذاری شورای شهر نگاهِ ویژه ای به مناطق کم برخوردار داشت و اهتمام سرپرست جدید شهرداری که دغدغه مند رسیدگی به مشکلات کانون های جمعیتی و محروم شهر است، حائز اهمیت است و افتتاحیه امروز نیز جلوه ای از همین رویکرد و سیاست است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس برنامه ای که شورای شهر در روند بررسی و تصویب بودجهِ 1401 شهرداری کرج تاکید و مقرر نموده، احداث 30 محله ای را در سال جاری در دستور کار داریم اما شهرداری با توجه به نیاز، ظرفیت و پتانسیل های موجود می تواند برای ساختِ بوستان هایی بیشتر از این تعداد اقدام و اعتبار آن را در فصل تصویب متمم بودجه پایدار کند.

عضو هیأت رئیسه پارلمان شهری کرج ضمن قدردانی از زحمات سازمان سیما و منظر در راستای احداث بوستان های محله ای، اظهار کرد: این خدمات و اقدامات در مقابل شأن بسیار والای شهروندان فهیم و معظم بسیار ناچیز است و امیدواریم که مورد قبول ساکنین قرار گرفته باشد و بتوانیم در ادامه دوره خدمات بهتری را ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز