خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

انعقاد قرارداد مشارکتی ۵ هزار میلیاردی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۶۵۴

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد اعلام کرد: این شرکت، قرارداد سرمایه گذاری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال برای ساخت مجموعه گردشگری، تجاری، تفریحی و رفاهی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی، منعقد کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عباس قنبری با اشاره به قرارداد با سرمایه گذار بخش خصوصی، اظهار داشت: ساخت بوستان و تجهیز آن به وسایل بازی، تفریحی و ورزشی، پیست اسکیت، زمین تنیس و... برخی از این طرح‌ها است که در فاز ۷ شهر اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد افزود: انعقاد قرارداد مشارکت ساخت و بهره‌برداری از پروژه مرکز خدماتی ولایت، در فاز ۷ شهر شامل کاربری تجاری در زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۹۴۰ متر مربع، کاربری فرهنگی در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۴۷۹ متر مربع و کاربری ورزشی در زمینی به مساحت ۱۲هزار و ۹۱۹ متر مربع بین شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و بخش خصوصی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال و به منظور خدمات رسانی به ساکنین مساکن مهر منعقد شد.

وی با بیان آمادگی مجموعه شرکت عمران برای حمایت و همکاری با متقاضیان سرمایه گذاری، اظهار امیدواری کرد که امسال با افزایش و جذب سرمایه گذاری، بخش عمرانی شهر رونق یابد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد رونق اشتغال و سرمایه گذاری را از جمله اولویت‌های مجموعه شرکت عمران برشمرد و حمایت‌ها و نگاه ویژه استاندار البرز و فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به این بخش را یادآور شد.

قنبری قابلیت این شهر را در اجرای پروژه های فرهنگی، تفریحی و اقامتی خوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش مجموعه شرکت عمران اجرای پروژه‌هایی است که بتواند زمینه ساز جهش و توسعه شهر را فراهم کند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد همچنین اعلام کرد: تا پایان سال جاری ۳۰ هزار میلیارد ریال قرارداد مشارکتی در راستای توسعه شهر، افزایش و بهبود کیفیت زندگی شهروندان، انعقاد و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز