خبرگزاری کار ایران

مردم از لزوم تزریق دوز سوم و چهارم واکسن کرونا آگاه شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۸۷

استاندار البرز گفت: مراجعات به مراکز درمانی با گلایه از علائم کرونا، افزایش یافته بنابراین مردم باید در راستای رعایت دستورالعمل های مقابله با این بیماری اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی امروز در جلسه قرارگاه اجتماعی استان با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهارکرد: ضرورت دارد که اطلاع رسانی گسترده ای در خصوص لزوم تزریق دوز های سوم و چهارم واکسن کرونا صورت گیرد.

وی ادامه داد: مراجعات به مراکز درمانی با گلایه از علائم کرونا، افزایش یافته بنابراین مردم باید در راستای رعایت دستورالعمل های مقابله با این بیماری اهتمام داشته باشند.

عبداللهی با بیان اینکه اهداف بزرگی در این قرارگاه دنبال می شود، گفت: با توجه به گزارش های ارائه شده و برنامه هایی که اجرا شده و در دستور کار قرار دارد، بر این باور هستم که ظرف یک سال آینده شاهد تحولات شگرفی در مناطق هدف باشیم.

استاندار البرز افزود: همچنان تاکید دارم که باید موضوعات اجتماعی را به صورت بنیادی شناسایی و حل کرد بنابراین مسئولان کمیته های ذیل این قرارگاه باید در این زمینه فعالیت ویژه ای داشته باشند.

وی گفت: نیروهای اجتماعی استان به خصوص در فرمانداری ها باید دوره های نوین آموزشی را بگذرانند و با اهداف این قرارگاه نهایت همراهی را داشته باشند.

عبداللهی افزود: مراکز ویژه مشاوره باید در تمامی شهرستان های استان راه اندازی شوند چراکه مرکزی مانند سراج در مناطق کمتر برخوردار عملکرد و برنامه های قابل قبولی دارند.

وی گفت: در خصوص استقرار اعضای حوزه علمیه و طلاب در دبیرستان های دخترانه و پسرانه استان باید طرح و برنامه دقیقی ارائه شود به این دلیل که نوجوانان می توانند از موضوعات دینی و احکام آگاه شوند.

استاندار البرز افزود: حضور مشاوری مجرب در دبیرستان ها بویژه در مدارس دخترانه باید پیش بینی شود و عملکرد مشاوران مدارس مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.

وی گفت: خانواده های زندانیان مهمترین جامعه هدف ما در قرارگاه اجتماعی محسوب می شوند از این رو باید شناسایی شوند و وضعیت آنها مورد بررسی قرار گیرد.

عبداللهی افزود: خانواده های نیازمند و آسیب دیده باید به مدیران محله ها و کمیته های قرارگاه هدایت شوند تا برای ساماندهی آنها اقدام شود.

وی گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که اخیرا با بنیاد علوی داشته ایم، می توانیم از این ظرفیت نیز بهره برداری بسیاری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز