خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز؛

بزرگترین پروژه کانفکشنری خاورمیانه در ساوجبلاغ به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۸۷۹

استاندار البرز گفت: با حضور رئیس جمهور بزرگترین پروژه کانفکشنری و تولید شیرینی و شکلات خاورمیانه در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی امروز در سالن تولید این پروژه کانفکشنری و تولید شیرینی و شکلات که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار داشت: این کارخانه دانش بنیان در استان البرز با بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربعی این کارخانه گفت: بیش از  ۴۰۰ نوع محصول غذایی و شیرینی و شکلات با تکنولوژی و فن آوری روز دنیا در این مجموعه تولید می شود.

عبداللهی از ایجاد ۵ هزار نفر اشتغال در این کارخانه خبر داد و افزود: محصولات این کارخانه امکان صادرات و حضور در بازارهای جهانی را دارد و با بزرگترین شرکتهای چندملیتی، رقابت خواهد کرد و به انحصار آنها پایان خواهد داد.

سلطانی بنیانگذار و رئیس هیات مدیره مجموعه صنعتی و پژوهشی زر نیز در این افتتاحیه اظهار داشت: گروه صنعتی " زر " از مزرعه تا سفره را پوشش می دهد و وجود شرکت های آرد زر، زرماکارون ، سیلوهای پیشرفته ذخیره سازی غلات ، پالایشگاه دانش بنیان غلات زر با محصولات "High Tech" از خانواده شیرین کننده‌های طبیعی در یک مجموعه تولیدی به ندرت در دنیا فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز