خبرگزاری کار ایران

با پایش واحدهای تولیدی؛

چهار واحد آلاینده تاکستان اخطاریه زیست محیطی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۸۶

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان با صدور 4 اخطاریه به واحدهای آلاینده این شهرستان، آنان را به رعایت ضوابط زیست محیطی و عدم ایجاد آلودگی ملزم کرد.

به گزارش ایلنا، محسن جلیلوند  با اعلام این خبر افزود: در راستای نظارت و پایش واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی، به دلیل ایجاد آلودگی محیط زیست و عدم توجه به قوانین محیط زیست اخطاریه‌هایی صادر شد.

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان تاکستان تصریح کرد: در بازدید و پایش صورت پذیرفته توسط  کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان تاکستان از یک واحد صنعتی دارای خط شست‌وشو ،مشاهده شد واحد بدون در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی نسبت به انتقال پساب صنعتی به صورت خام به اراضی اطراف واحد اقدام کرده که در همین راستا برای واحد موصوف اخطاریه زیست محیطی صادر و نام واحد نیز در لیست صنایع آلاینده این فصل قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: یک واحد ریخته گری و تولید شمش در شهرستان تاکستان  و همچنین  یک واحد تولید شیشه هم به دلیل عدم رعایت ضوابط زیست محیطی و عدم بکارگیری سیستم‌های کنترلی هوا شناسایی و ضمن صدور اخطاریه زیست محیطی برای این واحدها، نامشان در لیست صنایع آلاینده این فصل قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: این اداره در اجرای وظایف قانونی، حاکمیتی و نظارتی خود به واحد‌های آلاینده‌ای که توجهی به صدور اخطاریه محیط زیستی نداشته باشند برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز