خبرگزاری کار ایران

کمک ۱۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومانی کارگشایی و ودیعه مسکن به نیازمندان البرزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۲۰۷

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز، گفت: طی سه‌ماهه اول سال جاری رقمی معادل ۱۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان هزینه کارگشایی و ودیعه مسکن به مددجویان موردحمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌ شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، ابوالفضل فلاح قنبری با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان البرز پرداخت می‌شود، گفت: طی سه‌ماهه اول سال جاری رقمی معادل ۱۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان هزینه کارگشایی و ودیعه مسکن به ۷۵۰ مددجوی موردحمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت‌ شده است.

وی افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان این نهاد از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بدون کارمزد و سود بوده و تسهیلات پرداختی به نیازمندان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر و رسالت بدون سود و با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵۰۰ کمک موردی به‌صورت بسته معیشتی، پرداخت نقدی و کمک‌هزینه امورات زندگی به ارزش ۶ میلیارد تومان به مددجویان البرزی کمک شده است گفت: همچنین تأمین ۷۴۹ مورد لوازم ضروی منزل مددجویان شامل (یخچال، تلویزیون، کولر، ماشین لباسشویی و ...) باهم افزایی مراکز نیکوکاری شناسایی و تأمین‌شده است.

فلاح قنبری یادآور شد: معرفی بیش از ۳۱ هزار خانوار تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش حمایت کمیته امداد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز