خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

قرارگاه اجتماعی استان گام به گام به سوی توانمندسازی 66 محله هدف حرکت می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۳۰

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با خردجمعی و در سایه اتحاد و انسجام، گام به گام به سوی تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی استان در راستای توانمندسازی 66 محله آسیب پذیر استان می رویم.

به گزارش ایلنا، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اهداف هفتگانه برای 66 محله هدف این قرارگاه مشخص است، افزود: بر این اساس باید تمامی دستگاه ها و متولیان طبق برنامه ها اقدام کنند و گزارش دقیقی از این روند ارائه دهند.

وی ادامه داد: دست همکاری تمامی گروه های فعال اجتماعی همچون جهادگران و سازمان های مردم نهاد را به گرمی می فشاریم.

عبداللهی گفت: این قرارگاه برای مجموعه گروه های داوطلب، برنامه دارد چراکه اهداف گسترده ای داریم که در سایه خردجمعی و همکاری و اتحاد محقق می شود.

وی افزود: دستگاه های متولی باید گزارش جامعی از عملکرد خود در حوزه حمایت از خانواده های آسیب پذیر، فرزندآوری و خانواده های دارای فرزندهای چندقلو در استان ارائه دهند.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت ساماندهی زباله ها در استان، گفت: باید تمرکز را از حلقه دره برداریم و البته اقدامی اساسی برای ساماندهی آن نیز در دستور کار داشته باشیم.

وی افزود: فرمانداران و شهرداران استان باید در راستای راه اندازی اردوگاه های ماده 16 اقدام و نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز