مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل:
میز خدمت از ارکان اصلی تسهیل کننده فرایند اداری است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: میز خدمت هفتگی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل با هدف تسریع رسیدگی به درخواستها و مطالبات سرمایهگذاران، نقش مؤثری در بهبود فضای کسبوکار و جلب رضایت فعالان اقتصادی ایفا کرده است.
به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار کرد: میز خدمت این شرکت بهعنوان یکی از ارکان اصلی تسهیل کننده فرآیندهای اداری، گام بلندی در جهت پاسخگویی سریع و شفاف به نیازهای سرمایهگذاران برداشته است.
وی تصریح کرد: این میز خدمت با تمرکز بر کاهش زمان رسیدگی به درخواستها، ارائه خدمات یکپارچه و رفع موانع اداری، توانسته رضایت قابلتوجهی از سرمایهگذاران و واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان را ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل در این زمینه اظهار داشت: هدف اصلی از راهاندازی میز خدمت، تسهیل ارتباط میان سرمایهگذاران و دستگاههای اجرایی، افزایش شفافیت و کاهش بروکراسیهای غیرضروری است که این اقدام در راستای سیاستهای کلی دولت برای بهبود فضای کسبوکار و حمایت از تولید و اشتغال انجام شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل کمیته حمایت از سرمایهگذاری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرکهای صنعتی اشاره کرد و افزود: در کنار برگزاری میز خدمت، بازدید مستمر از واحدهای تولیدی انجام میشود تا موانع و درخواستهای آنان به صورت حضوری و میدانی در سریعترین زمان ممکن بررسی و رسیدگی شود.
علایی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال توسعه استان هستیم باید توجه ویژهای به واحدهای صنعتی و مقوله تولید داشته باشیم و نیاز است تا از سرمایه گذاران حمایت جدی کنیم.