خبرگزاری کار ایران

توزیع برنج و گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌ های شهروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۶۳۴

مدیرعامل شرکت شهروند از توزیع برنج و گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های شهروند خبرداد و گفت: مشکلی در تامین کالای اساسی برای شب عید وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، داوود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند اظهار داشت: مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در حوزه تامین کالای پایان سال تمهیداتی اندیشیده است که عمده این مسائل به تامین کالای تنظیم بازار یا سبد معیشت مردم بازمی‌گردد.

وی افزود: در حال حاضر تعاملات را با GTC شروع کرده‌ایم، برنج تنظیم بازار را تحویل گرفته‌ایم و در فروشگاه های شهروند در حال عرضه است. شکر در فرآیند بسته‌بندی قرار دارد و شکر تنظیم بازاری هم در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان این که در حوزه گوشت‌ هم اقداماتی انجام‌ شده و گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌ها در حال عرضه است، گفت: با توجه به این که حجم تقاضا و مراجعات بالا است،  تامین تمام نیاز شهر تهران در توان ما نیست، اما در تلاشیم که زنجیره‌ها را تقویت کنیم.

وی با اشاره به این که درخصوص آجیل و سفره شب عید، تعاملاتی با تامین‌کنندگان صورت گرفته و مجموعه شهروند در تلاش است که این اقلام با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شهروندان قرار بگیرد، گفت: در حوزه تامین کالای اساسی مشکلی وجود ندارد، به طوری که حتی مواد شوینده مورد نیاز هم تامین شده است.

براساس اعلام پایگاه خبری شهر، قربانیان در پایان خاطرنشان کرد: برای کالای مورد نیاز سازمان‌ها، شرکت‌ها و بخش‌هایی که برنامه‌ای برای توزیع بین کارکنان دارند، آمادگی برای عرضه داریم و در همین راستا، تعامل خوبی با سازمان بازنشستگی شهرداری انجام شده است تا سبد معیشت مناسبی تهیه و تحویل بازنشستگان شهرداری شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز