خبرگزاری کار ایران

سروری مطرح کرد:

سکوت خبری رسانه‌های غربی در روز گذشته/ مردم در سمت انقلاب و نظام ایستاده‌اند

سکوت خبری رسانه‌های غربی در روز گذشته/ مردم در سمت انقلاب و نظام ایستاده‌اند
کد خبر : ۱۳۲۹۶۳۹

سروری گفت: سکوت خبری رسانه های غربی که برای یک اتفاق کوچک در تهران یا سایر شهرها بزرگنمایی می کردند را در روز گذشته شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر در تذکری گفت: خوشحالم که یکی از پرافتخارترین روزهای زندگی ام را دیروز دیدم تمام ضد انقلاب و نظام سلطه و نظام استکباری یک طرف ایستادند و راهپیمایی را تحریم کردند و مردم در یک سمت دیگر ایستادند. تنوع نشاط و روحیه انقلابی روز گذشته همه را به وجد آورده بود آنهایی که با تمام امکانات تلاش کردند خبرهای دروغ دهند در مقابل خروش مردم سکوت کردند. 

وی ادامه داد: سکوت خبری رسانه های غربی که برای یک اتفاق کوچک در تهران یا سایر شهرها بزرگنمایی می کردند را در روز گذشته شاهد بودیم و دیروز این رسانه ها خفه شده بودند و هیچ خبری از شکوه و عظمت ایران ندیدند و ظاهرا دیروز ایران نبود و معلوم شد آنها با مردم مخالفند.

نایب رییس شورای شهر تصریح کرد: نظام و انقلاب یک موضوع است اما مشخص شد که آنها مردم را نشانه گرفته اند چراکه مردم در سمت انقلاب و نظام ایستاده اند هرچند انتقاد به رفتار و عملکرد مسولان دارند و از شهرداری و همه کسانی که در برگزاری راهپیمایی نقش داشتند تشکر می کنم و آرزو می کنم هر روز مسئولان احساس مسئولیت بیشتری کنند مردم کار خود را کردند و حالا مسولان باید با خدمت خالصانه خود پاسخ مردم را بدهند.

وی در تذکری درباره جشنواره فیلم فجر گفت: این جشنواره، جشنواره فجر انقلاب است نه جشنواره فیلم‌. فیلمی که اپوزوسیون نظام است و سیاه نمایی می کنند چرا باید در جشنواره فجر حضور پیدا کنند و از مدیرانی که این رویه غلط را اصلاح کردند تشکر می کنم. در این جشنواره قاطعانه تلاش کردند در مسیری که انقلاب از آنها توقع دارد حرکت کند و امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به بارش های اخیر در تهران گفت: خوشبختانه بارش های خوبی در تهران داشته ایم در برخی از مقاطع مشکلاتی ایجاد شد البته این به دلیل این بود که در برخی مقاطع اینقدر ریزش برف زیاد بود که شن دیگر قابل استفاده نبود و باید در چنین شرایطی از راهکارهای دیگری استفاده کرد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز