خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین خبر داد:

افزایش چشمگیر اخبار دهه فجر در رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۷

فتح ا… فرجی مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین از افزایش اخبار انتشار یافته دهه مبارک فجر سال جاری در رسانه‌های خبر داد.

فتح ا… فرجی مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین از افزایش اخبار انتشار یافته دهه مبارک فجر سال جاری در رسانه‌های خبر داد.
به گزارش ایلنا، مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین گفت: ‌ با همکاری مطلوب رسانه‌های ورامینی بیش از سه هزار خبر در دهه فجر امسال انعکاس یافته که این میزان همچنان در حال افزایش است.
فتح الله فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ‌ این کمیته به منظور پوشش خبری و اطلاع‌رسانی مناسب آیین‌های عمومی و آگاهسازی افکار عمومی نسبت به برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر و انعکاس مناسب اخبار و عملکرد کمیته‌ها و ستادهای این دهه تشکیل شد.
این مسئول افزود: رسانه‌های ورامین انتشار اخبار انقلابی و ارزشی را بر خود فرض می‌دانند و به همین دلیل کمیته اطلاع‌رسانی و ارتباطات ستاد دهه‌فجر سه سال متوالی رتبه بر‌تر را کسب کرده، در واقع اطلاع رسانی دهه‌فجر مرهون خدمات اصحاب رسانه است.
فرجی نقش رسانه را در ترویج فرهنگ و اندیشه انقلابی به مردم جامعه مهم دانست و گفت: کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی از مهم‌ترین و حساسترین کمیته هاست که مسئولیت تبلیغ و اطلاع رسانی را بر عهده دارد.
وی عنوان کرد: ‌ ایام الله دهه فجر یادآور رخداد عظیمی است که باعثعزت و سربلندی کشور در سطح جهانی گردیده و مناسب‌ترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی ابعاد کیفی و حرکتی، زوایا و عوامل پیروزی و دستاوردهای انقلاب برای عموم مردم بویژه جوانان است.
مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین اضافه کرد: انقلاب اسلامی از یک درون‌مایه پرقدرت الهی برخوردار است و تلاش فراوان رسانه‌های دنیای استکبار علیه انقلاب و نظام اسلامی به سبب همین درون‌مایه ارزشمند است.
وی نقش رسانه‌های جمعی در برابر توطئه‌های دشمن راهبردی دانست و افزود: سرعت تبادل اطلاعات در دنیای کنونی به حدی است که باید از آن برای بیان اهداف و ثمرات انقلاب اسلامی استفاده کرد.
مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای شهر ورامین متذکر شد: ‌ تا به امروز بیش از سه هزار خبر تولیدی این کمیته در رسانه‌های مختلف منتشر شده که برآوردهای ما نشان می‌دهد این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.
وی داشت: ‌ با وجود حجم بالای اخبار و اطلاعات منتشر شده، باید اعتراف کرد که ما در به تصویر کشیدن عظمت شور و شوق مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ناتوان بودیم و تنها توانستیم گوشه‌ای از دریای بیکران عشق به میهن، اسلام و عشق به ولایت و انقلاب را منعکس کنیم.
این مسئول گفت: ‌ طبق هماهنگی‌های انجام شده و اطلاعی که به خبرنگاران داده شد به سه تصویر بر‌تر چاپ شده در نشریات و جراید و یا منتشر شده در خبرگزاری‌ها و سایت‌های اطلاع‌رسانی و نیز سه مطلب، مقاله و تحلیل در مورد دهه مبارک فجر که روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفته جایزه بر‌تر اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز