خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

فرآیند انتخابات در شهر رشت الکترونیکی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۵۳۰

فرماندار رشت با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام درصدد دلسردی مردم و نرفتن به پای صندوق های رای هستند، گفت: تمام فرآیند انتخابات در شهر رشت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح اللهی با اشاره به حماسه بزرگ انتخابات اظهار کرد: انتخابات در هر کشوری تاثیراتی در سرنوشت آن جامعه دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه بعد ازحدود ۵۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی، در ۱۲ فروردین ۵۸ انتخابات برگزار شد، گفت: اوایل انقلاب با شرایطی که حاکم بود، مردم پای صندوق های رای رفتند و نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

وی به فرمایشات امام (ره) که مردم بایستی حکومت را انتخاب کنند، افزود: جمهوری اسلامی با نگاه مردمی و با اراده مردم است.

فتح‌اللهی تصریح کرد: در همه کشورها انتخابات برگزار می شود، ولی جمهوری در کنار اسلامی در کمتر کشوری وجود دارد و در جهان فقط چهار تا پنج کشور اینگونه حکومتی دارند.

فرماندار رشت اظهار داشت: جمهوری اسلامی، آزادی های را در جامعه در کنار حضور مردم در عرصه های مختلف تعریف کرده و همه آزادی ها در چارچوب اسلامی قرار دارد. جمهوریت در کنار اسلامی برای ما شرایطی را تعریف می کند که همگان موظفیم بدان توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در دنیا نخستین حکومتی هستیم که در راس آن، ولایت فقیه قرار دارد و در شرایط حساس یک کلام و نکته از ولایت فقیه ‌جهت هدایت کافی است و همگان بدان ‌جهت رسیدن به اهداف عالیه توجه و عمل می‌کنند.

فتح اللهی با بیان اینکه انتخابات تعیین سرنوشت کشور به دست ملت است، اذعان کرد: همه ما از عادی انگاری نسبت به انتخابات بپرهیزیم و با تحقیقات لازم فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی به دستگاه‌های ذی ربط و اصناف جهت افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پرداخت و تصریح کرد: ۳۲ هزار صنف در استان فعال است. آموزش پرورش و دیگر ارگان ها بالاترین پرسنل را دارند که با ایجاد دلگرمی می توانند اشتیاق شرکت در انتخابات را در مردم بیش از گذشته افزایش دهند.

فرماندار با تاکید بر اینکه همه ما بایستی در کارمان به این اتفاق بزرگ حساس باشیم، گفت: رسانه ها در این راستا همکاری لازم را مثل همیشه داشته باشند.

فتح اللهی اذعان کرد: دشمنان درصدد هستند که مردم را نسبت به مشارکت در انتخابات با توجه به بحران‌های اقتصادی و با پر دغدغه های داخلی دلسرد کنند در این راستا همگان بایستی بسیار هوشیار باشند و اقدامات لازم برای ایجاد انگیزه و امید در عموم مردم را انجام دهند.

وی از الکترونیکی شدن تمامی مراحل انتخابات در شهر رشت خبر داد و اظهار داشت: برای اولین بار انتخابات در شهر رشت به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز