خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

احداث مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای دانش‌آموز در ایذه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۰۵۹

مشاور وزیر آموزش و پرورش در دیدار با همکلاسی‌های دانش آموزان شهید حادثه تروریستی ایذه گفت: یک مجموعه فرهنگی ورزشی به یاد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی ایذه در این شهرستان ساخته خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سیدبابک هاشمی نکو در حاشیه دیدار با همکلاسی‌های دانش آموزان شهید حادثه تروریستی ایذه، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانش آموزان؛ اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به عنوان یک اولویت در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت استان قرار گیرد و بر این اساس و با توجه ویژه وزیر آموزش و پرورش، مجتمع فرهنگی ورزشی دانش آموز به نام شهدای دانش آموز این حادثه ساخته خواهد شد. 

وی در ادامه با اشاره به نقش والای شهدا در تحقق اهداف انقلاب؛ عنوان کرد: رسیدن به مقام شهادت امری بزرگ است و گرامیداشت یاد این شهیدان عزیز و ترویج سیره و راه روش شهدا باید در دستور کار متولیان فرهنگی جامعه قرار گیرد و البته شهدای دانش آموز جایگاه بسیار ویژه‎ای در فرهنگ انقلاب و اعتلای ارزش‎های آن ایفا می‎کنند. 

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بسط و ترویج ارزش‎های ایثارگری و فرهنگ انقلابی در بین دانش آموزان یکی از وظایف مهم مجموعه تعلیم و تربیت کشور است و در این مسیر تاسی به شهدای والامقام و علی الخصوص شهدای دانش آموزان می‎تواند این مهم را تسهیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز