خبرگزاری کار ایران

دستور استاندار تهران به فرمانداران درباره معتادان متجاهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۷۹۸

استاندار تهران خطاب به فرمانداران بر ضرورت تعیین تکلیف ساز و کار پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خطاب به فرمانداران بر ضرورت تعیین تکلیف ساز و کار پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تاکید کرد.

علیرضا فخاری  بر ضرورت ظرفیت سازی استان تهران در حوزه مراکز بازپروری ماده ۱۶ تاکیدکردو گفت: در این زمینه ابلاغ‌های لازم به فرمانداران شده که طی آن ساز و کار پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران تعیین تکلیف شود.

استاندار تهران با تاکید بر پیگیری تکمیل ظرفیت‌ها در حوزه مراکز بازپروری ماده ۱۶ و استفاده از بخش خصوصی، افزود: در این حوزه تأمین اعتبار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علیرضا فخاری در ادامه به مدت زمان نگهداری، درمان و مراقبت پس از خروج معتادان متجاهر از مراکز ماده ۱۶ اشاره کرد و افزود: باید ساز و کاری فراهم شود که طی آن افراد بتوانند پس از طی دوره به آغوش خانواده‌شان باز گردند و تا زمانی که برای اشتغال و بازگشت به خانواده فکر اساسی صورت نگیرد، چرخه معیوب می‌ماند.

استاندار تهران با بیان اینکه نباید بار تهران در حوزه پذیرش معتادان متجاهر بیشتر شود، افزود: لازم است فرمانداران، ظرفیت‌های شرق و غرب استان تهران را در این زمینه شناسایی کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز