خبرگزاری کار ایران

مهار آتش در ساختمان اداری در خیابان سپهبد قرنی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۲۲۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مهار آتش در یک ساختمان اداری ده طبقه در خیابان سپهبد قرنی خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۹:۲۴ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری واقع در خیابان سپهبد قرنی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان ۱۰ طبقه اداری بود که در قسمت رایزرها و داکت‌های طبقه دوم آتش‌سوزی اتفاق افتاده بود که در همین بخش رایزرها و داکت‌ها به طبقات بالایی نیز آتش سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: دود به داخل طبقات نفوذ کرده بود، کارمندانی که در ساختمان حضور داشتند به ویژه در طبقات میانی در وضعیت مناسبی قرار نداشتند و محبوس و گرفتار شده بودند.

ملکی با بیان اینکه این ساختمان مجهز به سیستم اعلام حریق بود، تصریح کرد: آژیرها در دقایق اولیه به صدا در آمده بود و همین باعث شده بود که تعداد زیادی از کارمندان در دقایق اولیه از محل خارج شوند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل همزمان با خاموش کردن آتش نسبت به تخلیه افرادی که در داخل ساختمان بودند اقدام کردند همه افراد در صحت و سلامت کامل بودند و دو نفر از پرسنل دچار دودگرفتگی شده که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آتش خاموش شده و آتش‌نشانان در حال تخلیه دود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز