خبرگزاری کار ایران

بهترین کترینگ‌های غذای شرکتی و سازمانی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۹۵

همکاری با کترینگ‌ یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای تهیه غذای پرسنلی است. اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال بهترین کترینگ‌ها برای تهیه غذای کارکنان خود هستند. یک شرکت کترینگ خوب، تجربه کافی در زمینه تهیه غذای سازمانی تعداد بالا را دارد و این ماموریت را به خوبی انجام می‌دهد. تحویل به موقع غذا، سرو مناسب غذا، پرسنل حرفه‌ای و خوش برخورد و طبخ غذای باکیفیت از جمله ویژگی‌های کترینگ‌های معتبر تهران است.

 

اهمیت انتخاب بهترین کترینگ غذای سازمانی

صرف ناهار و استراحت برای کارمندان بهره وری بیشتری را به همراه خواهد داشت. یک وعده غذایی سالم و مغذی در میانه روز به عنوان ناهار به کارمندان انرژی می‌دهد تا برای بقیه روز کاری، مولد و متمرکز باشند. بدون شک، یک وعده غذای اداری کارکنان را در وضعیت فیزیکی بهتری قرار می‌دهد تا در طول روز در اوج انرژی باشند. در حالی که، اگر کارمندان وعده ناهار خود را حذف کنند، فشار کاری بیشتری را در ساعات بعد از ظهر احساس می‌کنند. بنابراین، تهیه غذا برای پرسنل یک ایده عالی برای افزایش بهره‌وری است.

شاید شما هم مانند اکثر شرکت‌ها دغدغه تهیه غذا برای پرسنل خود را داشته باشید. هر چند سفارش یا تهیه غذا برای سه یا چهار کارمند آسان است اما، زمانی که تعداد پرسنل زیاد باشد و نیاز به سرو روزانه غذا داشته باشید، حتما با چالش‌هایی روبرو خواهید شد. از برنامه‌ریزی هفتگی غذا گرفته تا انتخاب و خرید مواد اولیه و مدیریت پخت و سرو غذا، همه برای شرکت چالش محسوب می‌شوند. در اینجاست که کترینگ‌ها به کمک سازما‌ن‌ها می‌آیند و تمام این فرآیندها را ساده می‌کنند.

ویژگی‌های بهترین کترینگ‌های تهران

بهترین کترینگ ها با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به دنبال جلب رضایت مدیران و پرسنل شرکت‌ها هستند.

ارائه تعداد بالای سفارشات

در واقع، کترینگ‌ها قادرند تعداد بالای سفارش غذای سازمانی و شرکتی را در زمان مناسب به دست مشتریان خود برسانند. بهترین کترینگ‌ها با تکیه بر ماهرترین آشپزها، انواع غذاهای سنتی و به روز را به چندین شرکت و سازمان ارائه می‌دهند. آن‌ها ماهرترین آشپز‌ها و حرفه‌ای ترین کادر آشپزی را بکار می‌برند تا غذاهای مورد نیاز شرکت‌ها را در سریع‌ترین زمان با کیفیت بالا تهیه کنند.

برنامه‌ غذایی مناسب

برنامه‌ریزی هفتگی غذا‌ها به طوری که هم تنوع حفظ شود و هم غذاهای آن مطابق میل تمام پرسنل باشد، اهمیت زیادی دارد. زمانی که با بهترین کترینگ قرارداد دارید، خیالتان بابت همه چیز آسوده خواهد بود. کترینگ مطابق سلیقه شما کامل‌ترین برنامه غذایی ماهانه را خواهد داشت.

بهترین کترینگ‌های غذای شرکتی و سازمانی در تهران

کیفیت غذاها

شاید بتوان گفت کیفیت غذای طبخ شده و انتخاب مواد اولیه تازه از مهمترین ویژگی‌های یک کترینگ ماهر است. اگر کترینگ نتواند انواع غذاهای ایرانی و فرنگی یا فست فودها را با کیفیت بالا تهیه کند نمی‌تواند انتظار رضایت کامل کارمندان را داشته باشد. غذای اداری نامطلوب با مواد اولیه نامرغوب موجب بیماری‌های گوارشی، بی حالی و در نتیجه کاهش بهره‌وری کارکنان می‌شود. بنابراین، توجه به کیفیت غذاهای کترینگی که انتخاب می‌کنید، اهمیت زیادی دارد.

حفظ تنوع در منو

بهترین کترینگ‌ها تبحر خاصی در پخت انواع غذاها دارند. در واقع تنوع در منو یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب یک کترینگ سازمانی است. انواع غذاهای ایرانی بخصوص خورشت‌ها جزو جدانشدنی منوی کترینگ‌های ایرانی است. خورشت‌هایی مانند قورمه سبزی، قیمه، کرفس، اسفناج و فسنجان تقریبا باید همیشه در منو موجود باشند. علاوه بر این، انواع خوراک‌های ایرانی و فرنگی به منوی غذاهای اداری رنگ و بوی خاصی می‌دهند. همچنین، سوپ‌ها، آش‌ها، فست فود و انواع سالادها نیز آیتم‌هایی هستند که باید در منو گنجانده شوند. به علاوه، یک کترینگ باید قادر به ارائه انواع ساندویچ‌ها، فست فود‌ها و غذاهای رژیمی و مخصوص گیاهخواران نیز باشد.

تهیه غذا برای رویدادهای سازمانی

یک کترینگ همه کاره و حرفه‌ای، سازمان شما را در زمان‌های خاص از رستوران‌های لاکچری بی نیاز می‌کند. این کترینگ‌ها توانایی تهیه و سرو غذاهای خاص را برای رویدادهای مهم و مهمان‌های خاص شرکت و سازمان دارند. تنوع در غذا، نحو سرو و توجه به جزئیات و زیبایی غذا در هنگام سرو، بخصوص در رویدادهای مهم سازمانی، یک کترینگ را خاص‌تر جلوه می‌دهد.

تحویل به موقع غذا

در نهایت آنچه که برای سازمان‌ها مهم است تحویل به موقع غذای سازمانی در محل است. مدیران سازمان‌ توقع دارند غذا تحت هر شرایط به موقع به شرکت برسد تا در زمان صرفه جویی شود. تاخیرهای همیشگی در تحویل غذا، اختلال و بی نظمی در زمان استراحت و کار پرسنل ایجاد می‌کند. تاخیرهای بیش از حد مسلما برای مدیران و پرسنل قابل پذیرش نخواهد بود. یک کترینگ موفق تمام انرژی و نیروی خود را بکار می‌برد تا غذا گرم و سالم به موقع به شرکت‌ها برسد.

قیمت بهترین کترینگ غذای شرکتی در تهران

قیمت مناسب سفارش غذا از کترینگ دقیقاً چقدر است؟ هزینه خدمات کترینگ برای سازمان‌ها و شرکت‌ها بر اساس فاکتورهای مختلف متغیر است. قیمتی که کترینگ به مدیران شرکت‌ها می‌دهد همه چیز را از هزینه‌های مواد اولیه، طبخ غذا، گرفته تا نحوه و زمان سرو در برمی‌گیرد.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت و برندهای معتبر مسلما بر قیمت نهایی غذا تاثیر زیادی دارد. برند کترینگ و میزان تخصص آن در تهیه و سرو غذای سازمانی نیز هزینه نهایی را افزایش می‌دهد. با این حال، تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال یک کترینگ با قیمت معقول و مناسب هستند. کترینگ باید بتواند بین خدمات ارائه شده خود و قیمت، تناسب خوبی برقرار کند تا مشتریان راضی‌تر باشند.

بهترین کترینگ‌های غذای شرکتی و سازمانی در تهران

هر چند همیشه قیمت‌های نجومی نشان دهنده کیفیت بالای خدمات کترینگ‌ها نخواهد بود اما به هر حال، خدمات معقول و کیفیت خوب مستلزم صرف هزینه بیشتر است. اگر کیفیت بالاتری را مدنظر دارید نباید به سراغ کترینگ‌های بسیار ارزان قیمت بروید. یک شرکت کترینگ حرفه‌ای و ماهر خدمات خود را با قیمت متعادل، نه خیلی کم و نه خیلی زیاد، ارائه می‌دهد.

در صورتی که سازمان یا شرکت تقاضای پذیرایی و سرو غذا برای رویدادهای مهم داشته باشد، ممکن است هزینه کمی افزایش یابد. افزودن غذاهای رژیمی و خاص به برنامه، حجم هر پرس غذاها، پکیج و بسته‌بندی غذاها، فاصله تا مقصد و نحو سرو غذا نیز بر قیمت نهایی کترینگ تاثیر می‌گذارند.

برخی از کترینگ‌ها ممکن است در مناسبت‌های مختلف یا برای تعداد بالای غذا، تخفیف‌های خاصی برای مشتریان خود در نظر بگیرند. از کترینگ ها و سازمان های با سابقه در این زمینه می توان به فودیسا، ناریجه، مامان پز، اسنپ فود سازمانی، دنا وناهار تایم اشاره کرد.

در نهایت، در هنگام عقد قرداد هر دو طرف باید قیمت را در کنار کیفیت و ارائه خدمات در نظر داشته باشند. این موضوع رغبت سازمان‌ها را برای ادامه همکاری با کترینگ و سفارش غذای سازمانی بیشتر می‌کند. اگر شرکت‌ها در قبال هزینه پرداختی خدمات مناسبی دریافت نکنند یا از خدمات خود رضایت کامل نداشته باشند به دنبال کترینگ با شرایط مناسب‌تر خواهند بود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز