خبرگزاری کار ایران

تولیدکنندگان سیب زمینی نیمه آماده

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۲۷

با ارزش بازار جهانی 15 هزار میلیارد دلاری باید تولیدکنندگان سیب زمینی نیمه آماده روز به روز بیشتر شوند! چون که یک فرصت صادرات غیرنفتی برای ایران پیش آمده است.

 

با خواندن این محتوا علاوه آشنایی با تولیدکنندگان فرنچ فرایز چیستی و تاریچه سیب زمینی نیمه آماده را متوجه می‌‌شوید. همچنین راهنمایی کوچک برای پاسخ به سوال چگونه تولیدکننده فرنچ فرایز شویم برای شما آماده است.

این محتوا را تا انتها بخوانید شاید به دلیل ارزش بالای فرنچ فرایز شما هم مجاب شدید، برند بعدی تولید کننده فرنچ فرایز باشید!

فرنچ فرایز چیست و چه کاربردی دارد؟

فرنچ فرایز (French fries) همان سیب زمنی‌های خشک، ترد و بلند رستورانی هستند. سیب زمینی‌های بازار هم به صورت نیمه آماده و منجمد به فروش می‌رسد. فرنچ فرایز از سال 1680 میلادی و به مدمت 300 سال در جهان خورده می‌شود. کاربرد این غذا در کافه‌ها، هتل‌ها، فست‌فودی‌ها و رستوران‌ها است. البته برای مصارف خانگی هم یک غذای واقعا خوشمزه است که به سرعت حاظر می‌شود.

خط تولید سیب زمینی فرنچ فرایز در صورتی که با کیفیت باشد محصول نهایی کیفیت لازم را دارد. چون که مواد اولیه که همان سیب زمینی است در بهترین حالت در ایران وجود دارد.

لیست تولیدکنندگان فرنچ فرایز ایرانی

سیب زمینی نیمه آماده را در تعدادی زیادی شرکت من جمله مستر جان، تام آی، سی پوت، سرد و تازه، پریس، آرون، فرنان، گلاسون و گارنیش تولید می‌کنند. از این بین شرکت‌های معروف دیگری مثل باتو، نوبر سبز، ب.آ، ساویس و زرین فرنچ فرایز هم تولید کنندگان فرنچ فرایز در ایران هستند.

لیست تولید کنندگان فرنچ فرایز در ایران را در این بخش به همراه توضیح کوتاه، مشاهده می‌کنید.

باتو؛ شرکت کشت و صنعت طلاچین

باتو؛ شرکت کشت و صنعت طلاچین ٢٤٠ تن در روز بزرگترین تولید کننده خلال سیب زمینی سرخ کرده یخ زده در ایران است. باتو سیب زمینی نیمه آماده ورقه‌ای، هشت پر، توپی، نگینی و خلالی را تولید می‌کند.

پمینا برندی از شرکت بزرگ کاله

پمینا سیب زمینی نیمه آماده خورشتی و کلاسیک را تولید می‌کند. در سال ۱۳۸۹، تولید سیب‌زمینی سرخ‌شده در این شرکت شروع شد. سیب زمینی نیمه آماده پمینا در بسته‌بندی 750 گرمی در بازار یافت می‌‌شود.

نوبر سبز

نوبر سبز با بیش از 50 محصول در سراسر ایران و در 4 قاره جهان فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت در بخش فرنچ فرایز سیب زمینی خلال منجمد و سیب زمینی وجز(تنوری) است.

ب.آ

سیب زمینی منجمد با روغن مایع گیاهی مخصوص سرخ کردنی تولید می‌شود. این سیب زمینی به صورت 750 یا 950 گرمی در بازار موجود است.

زرین فرنچ فرایز

صنایع غذایی زرین با سابقه بیش از 10 سال با کیفیت بالا به تولید فرنچ فرایز پرداخته است. زرین فرنج فرایز انواع سیب زمینی نیمه آماده را با تکنیک I. Q. F تولید می‌کند.

برخی از محصولات این شرکت به شرح زیر است.

  • خلال سیب زمینی نیم سرخ شده منجمد
  • خلال سیب زمینی نیمه آماده زیگزاگی منجمد
  • فرنچ فرایز نیمه آماده منجمد خورشتی
  • سیب زمینی نیمه آماده زاپاتا

ساویس

شرکت فرآورده‌های ساویس 1389 تاسیس شد و کلیه محصولات ساویس به روش انجماد سریع IQF منجمد شده‌اند. ساویس سیب زمینین نیمه آماده خود را در بسته‌بندی 2/5 کیلویی و 750 گرمی در بازار عرضه می‌کند.

گارنیش

شرکت شیرین ذائقه سپاهان از سال ۱۳۹۶ در استان اصفهان جزء تولید کنندگان فرنچ فرایز در است. خلال سیب زمینی سرخ کرده یخ زده با نام تجاری گارنیش دربازار عرضه می‌شود. البته این شرکت با نام‌های دیگری مثل بارمبو، سروتان و سپاهان اقدام به تولید انواع فرنچ فرایز کرده است.

چگونه تولیدکننده فرنچ فرایز شویم

قبل از اینکه چگونکی را بیان کنیم بهتر است کمی راجع‌به چرایی صحبت کنیم. فرنچ فرایز در سال 2021، به 15 هزار میلیارد دلار ارزش بازار داشت. همچنین میزان تولید سیب زمینی در کل کشور 4 میلیون و ۸۲۵ هزار تن بود. از خب با خواندن این اطلاعات متوجه شدید که مواد اولیه زیاد در کنار تقاضای بالا، این صنعت را ارزشمند کرده است.

تولیدکنندگان سیب زمینی نیمه آماده

 

همچنین ایران پتانسیل صادرات سیب زمینی نیمه آماده زیادی دارد. بزرگ‌ترین خریدار سیب زمینی نیمه آماده ایران کشور عراق است. اما کشور روسیه به دلیل مشکلات سیاسی با اروپا هم یکی از مشتری‌های اصلی ایران است. مقصد صادر سیب زمینی نیمه آماده به کشوره‌های همسایه عراق، ترکیه، روسیه و افغانستان است.

حالا در ادامه چند نکته موثر برای پاسخ به سوال چگونه تولیدکننده فرنچ فرایز شویم؟ را بخوانید.

قبل از راه اندازی کارخانه فرنچ فرایز اول از همه باید مساحت کارخانه شما با ورودی این خط تولید 1 تن سیب‌زمینی در ساعت است. و ظرفیت خروجی یا محصول نهایی فرنچ فرایز، 500 کیلوگرم در ساعت حداقل 1500 متر مربع باشد. سپس باید خط تولید را از سازنده و نه واسطه‌ها خرید کنید تا قیمت و پشتیبانی بهتری دریافت کنید. بدانید که کیفیت فرنچ فرایز به کیفیت دستگاه‌های تولیدی بستگی دارد! فروش خط تولید فرنچ فرایز تا قبل از زاگرس تاو ماشین به صورت استوک بوده است.

همچنین باید به برندینگ و طراحی لوگو و هویت بصری بپردازید. سپس بسته‌بندی حرفه‌ای و تیک فروش و بازاریابی حرفه‌ای تری هم برای خود بسازید. و با استاندارد جهانی که برای محصول خود ایجاد کرده‌اید، فکر صادرات باشید. برای برندینگ و ارتباط با مشتری هم سایت و شبکه‌های اجتماعی را فراموش نکنید.

شرکت زاگرس تاو ماشین؛ سازنده اولید خط تولید فرنچ فرایز تمام ایرانی

زاگرس تاو ماشین طراح و سازنده اولین خط تولید فرنچ فرایز تمام ایرانی است. ماشین آلات خط تولید فرنچ فرایز ztm با طراحی فنی و مهندسی درست کمترین ضایعات را دارد. شرکت زاگرس تاو ماشین در سراسر ایران در زمینه طراحی، تولید، نصب کامل خطوط، ارتقا کارخانه‌ها و ماشین آلات خاص خط فرنچ فرایز (سیب زمینی نیمه آماده منجمد) با بهره‌گیری از بروزترین اطلاعات در این زمینه و با آخرین تکنولوژی‌ها در حال فعالیت است.

شرکت ZTM طراحی تمامی ماشین آلات خط تولید فرنچ فرایز را مطابق با طراحی و تکنولوژی روز اروپا انجام می‌دهد. و با تعهد و تخصص سعی بر راه‌اندازی واحد‌های صنعتی نمونه برای شما را دارد.

تولیدکنندگان سیب زمینی نیمه آماده

شرکت زاگرس تاو ماشین در زمینه طراحی، ساخت، اجرا و راه اندازی ماشین آلات و خطوط صنایع‌غذایی فعالیت دارد. افتخار همکاری با مجموعه‌های بزرگی مانند چی‌توز، باتو، مزمز و کاله داریم. تضمین کیفیت ما تیم تخصصی طراحی و فنی کارآموزده ماست.

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت خط تولید فرنچ فرایز، با مدیر فروش ما به شماره 09124408722 تماس بگیرید.

تولیدکنندگان سیب زمینی نیمه آماده در ایران

بازار گسترده جهانی، پتانسیل صادراتی بالا و بهترین کیفیت در مواد اولیه در ایران وجود دارد. از طرفی شرکتی مثل زاگرس تاو ماشین توانایی طراحی و ساخت صفر تا صد خط تولید فرنچ فرایز را دارد. که با کیفیت، با نازل‌ترین قیمت و کمترین ضایعات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

همه این موارد فرصتی برای شما است که برند بعدی یا جزء تولیدکنندگان سیب زمینی نیمه آماده باشید.

نظر شما راجع به فرنچ فرایز چیست؟ بنظر شما هم این یک فرصت عادی برای کشور برای ارز آوری است؟ لطفا در بخش دیدگاه سوالات و نظرات خود را بیان کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز