خبرگزاری کار ایران

منابع انسانی فراسازمانی و استراتژی‌های بایسته

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۰۴۶

عضو انجمن صنفی منابع انسانی کشور در خصوص منابع انسانی فراسازمانی و استراتژی‌های بایسته توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، عماد بیرانوند عضو انجمن صنفی منابع انسانی کشور، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این گفتار که هوش مصنوعی آمده است، به‌جای انسان بهینه‌تر و جذاب‌تر فکر کند و تصمیم بگیرد مساله‌ای غیر قابل انکار و قطعی است.

وی با بیان اینکه به‌عنوان مثال این روزها اخبار زیادی پیرامون چت GPT می‌شنویم و یا اینکه شاید شما فیلم‌های هالیوودی تسلط ربات‌ها بر سیاره انسان‌ها را دیده باشید، افزود: به ‌دنبال همین دگرش تکنولوژی، انسان‌هایی تحت عنوان نسل Z با ویژگی‌های منحصر به فرد، بسیار متفاوت‌تر از نسل‌های ما قبل خود در راه ورود به اجتماع به‌عنوان موتور محرک و نیروی جوان جامعه هستند.

عضو انجمن صنفی منابع انسانی کشور اضافه کرد: زومرها با خصوصیاتی از قبیل، علاقه شدید به ارتباطات مجازی و رسانه‌های دیجیتال، جانب‌داری از خلاقیت و نوآوری، پایبندی به گفتگو، مصالحه و مذاکره برای بهبود وضعیت، اظهار نظرهای آزادانه و حروار، ادراک حقایق از گذرگاه واقع بینی، اهمیت به اصول حرفه‌ای و اخلاقی و همچنین نیاز به اعتماد، دنیای تازه‌ای از فناوری نو و انسان خردمند را رقم خواهد زد.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به شکاف عمیقی که بین این نسل و تبار قدیمی مدیریت و کیاست، نیروی انسانی که در سازمان‌ها و خصوصاً دستگاه‌های دولتی وجود دارد آیا رویکردهای کهنه می‌تواند کارآمد باشد و با این سبک مدیریتی می‌توان در آینده نزدیک حکمرانی کرد.

بیرانوند همچنین خاطرنشان کرد: مطمئنا متدهای جاری با نسلی که در عصر فناوری و شرایط سخت و پیچیده اقتصادی متولد شده‌اند و به آنها دیجیتال مادرزاد گویند، سازگار نخواهد بود.

وی همچنین گفت: اینگونه که به چشم می‌رسد، لازم است صاحبنظران و متفکران حوزه مدیریت منابع انسانی قبل از مواجه با این رخداد مطالعات و راه کارهای متناسبی در جهت بهره‌گیری از توانمندی‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها ارائه کنند تا هرچه بیشتر سرمایه بی‌بدیل انسانی و نیروی جوان با اغنای کامل در عصر خود موفق باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز