خبرگزاری کار ایران

معتبرترین شرکت حمل و نقل دریایی و هوایی و فریت بار

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۷۴

 

هنگام کار با هر شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و دریایی، اینکه محصول شما به‌موقع و در شرایط خوب به دست مشتری برسد، بسیار مهم است. بعد از رسیدن به این مهم می‌توانید آن‌ها را متقاعد کنید که برای دفعات بعد هم از شما خرید کنند. یکپارچگی زنجیره تأمین شما از تولید محصول تا انبارداری و رسیدن به دست مشتری، نقشی حیاتی در موفقیت کسب ‌و کارتان ایفا می‌کند؛ به همین دلیل مهم است که شرکت فریت بار و شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی که انتخاب می‌کنید نیازهای شما را با هزینه مناسب برآورده کند. در این مطلب، به بررسی این می‌پردازیم که چگونه برای برآورده شدن نیازهای لجستیکی خود، شرکت حمل و نقل دریایی و هوایی مناسبی انتخاب کنید.

شرکت فریت بار چیست؟

شرکت فریت بار شرکتی است که بار شما را در سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر منتقل می‌کند. کامیون‌ها و رانندگان این شرکت‌ها مسئول تحویل محصولات شما به توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشانی هستند که با آن‌ها کار می‌کنید. برخی از آن‌ها تنها در داخل کشور کار می‌کنند و برخی دیگر، بار شما را به کشورهای همسایه و حتی کشورهای دوردست ارسال می‌نمایند. از جمله این شرکت‌ها که به آن‌ها شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و دریایی گفته می‌شود، می‌توان به «دیبا هوا دریا» اشاره کرد.

اصطلاح «شرکت فریت بار» می‌تواند شامل معانی مختلفی باشد. اول از همه این کلمه می‌تواند به معنای «شرکت حامل بار» باشد. در «دیبا هوا دریا» ما با مهم‌ترین خطوط حمل بار هوایی و کشتیرانی ارتباط داریم و می‌توانیم بار شما را در اسرع وقت و با مناسب‌ترین قیمت، به مقصد دلخواهتان ارسال کنیم.

حمل و نقل بین‌المللی هوایی چیست؟

حمل و نقل بین‌المللی هوایی به ارسال بار از یک کشور به کشور دیگر از طریق یک شرکت هواپیمایی (چارتر یا تجاری) گفته می‌شود. این روش سریع‌ترین حالت برای ارسال بار در سطح جهانی است. در سال‌های اخیر، حجم محموله‌هایی که به این روش ارسال می‌شوند، به‌صورت تصاعدی افزایش داشته است.

معتبرترین شرکت حمل و نقل دریایی و هوایی و فریت بار

حمل و نقل بین‌المللی دریایی چیست؟

کار هر شرکت حمل و نقل دریایی، شامل ارسال محموله‌های بزرگ از طریق کشتی‌های باری است. محموله می‌تواند به‌صورت فله یا کانتینر باشد. این نوع بار تحت عنوان کارگو نیز شناخته می‌شود. فریت بار دریایی، ستون فقرات زنجیره تأمین صنایع است. بین سال‌های 1990 تا 2020، حجم سالانه ارسال بار از طریق شرکت حمل و نقل دریایی در جهان دوبرابر شده و به بیش از 11 میلیارد تن رسیده است.

در انتخاب شرکت حمل و نقل بین‌المللی هوایی و شرکت فریت بار باید به چه نکاتی توجه کنید؟

برای اینکه تدارکات کسب ‌و کار شما در این زمینه به‌خوبی اجرا شود، نکات مهمی وجود دارند که باید در نظر بگیرید. در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • تجربه

این احتمالاً مهم‌ترین عاملی است که باید در نظر بگیرید. زیرا مانند هر چیز دیگری در زندگی، داشتن تجربه قبلی می‌تواند راهگشا باشد. شرکت‌های باتجربه‌تر مانند دیبا، می‌توانند مشکلاتی مانند تعطیلی بندر، مسائل گمرکی، انبارداری و تغییر مسیر محموله را از قبل پیش‌بینی کرده و برای آن راه‌حل ارائه دهند. این مسائل در حمل‌ و نقل داخلی و بین‌المللی رایج است و هرچه بهتر بتوانید آن را مدیریت کنید، احتمال اینکه کالای شما سالم و سلامت به دستتان برسد بیشتر خواهد بود.

خدمات

بسته به نوع محصولی که می‌خواهید از طریق حمل و نقل بین‌المللی هوایی یا دریایی ارسال کنید، ممکن است شرایط خاصی وجود داشته باشد که باید در حین ارسال بار رعایت شوند. مطمئن شوید که شرکت فریت باری که انتخاب می‌کنید، بتواند این شرایط را مدیریت کند. شرکت دیبا هوا دریا در زمینه ارسال محموله‌های حساس و بارهایی که نیاز به مجوزهای قانونی دارند، تخصص ویژه‌ای دارد.

برخی از خدماتی که هر شرکت حمل و نقل دریایی و شرکت فریت بار باید ارائه دهد، عبارت‌اند از:

  • رزور فضای بار
  • ترخیص کالا از گمرک
  • تجمیع حمل و نقل
  • بیمه
  • مدیریت موجودی
  • مذاکره در مورد هزینه‌های ارسال بار
  • ردیابی محموله در مراحل مختلف
  • بسته‌بندی و ذخیره‌سازی بار در انبار
  • تهیه مدارک مورد نیاز جهت واردات و صادرات

یک شرکت معتبر حمل و نقل بین‌المللی هوایی، همچنین باید شما را در تکمیل مدارک مورد نیاز برای ارسال محموله راهنمایی کند. پس از بررسی خدماتی که هر شرکت ارائه می‌دهد، خواهید دانست که کدام یک الزامات زنجیره تأمین شما را برآورده می‌کند.

معتبرترین شرکت حمل و نقل دریایی و هوایی و فریت بار

  • شبکه جهانی

به لطف اینترنت، کسب ‌و کار شما می‌تواند مشتریان بیشتری در خارج از کشور پیدا کند. اگر برای ارسال محصولات خود به این مشتریان، به حمل و نقل بین‌المللی هوایی نیاز دارید، باید شرکتی را انتخاب کنید که در ارسال بار به خارج از کشور تخصص داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که شرکت مدنظرتان، بتواند با ایمنی و سرعت بالا، محموله شما را به مشتری تحویل دهد.

  • خدمات مشتری

در نهایت، خدمات مشتری که شرکت حمل و نقل دریایی یا حمل و نقل بین‌المللی هوایی به شما ارائه می‌دهد، باعث ادامه یا قطع همکاری شما با آن‌ها خواهد شد. نماینده شرکت می‌بایست با پاسخگویی به‌موقع به سؤالات شما و اطلاع‌رسانی از وضعیت بار در تمام مراحل حمل‌ و نقل ، از شما پشتیبانی کند.

چرا دیبا هوا دریا گزینه مناسبی برای ارسال بارهای شماست؟

دیبا هوا دریا با بسیاری از شرکت‌های حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی در مورد قیمت‌های حمل‌ و نقل مذاکره کرده است. تیم ما روابط خود را با حلقه‌های مختلف زنجیره تأمین شکل داده است تا بتوانیم محموله‌های مشتریانمان را به روش‌های مختلف و با تضمین کیفیت، سرعت و قیمت، به نقاط مختلف ایران و جهان برسانیم.

از آنجایی که دیبا یک کارگزار خدمات کامل در زمینه حمل و نقل بین‌المللی هوایی است، نه‌تنها برای سرویس‌های خود قیمت مناسبی ارائه می‌دهد، بلکه برای مشتریان خود روش ارسال بار و حاملی را انتخاب می‌کند که برای نیازهای آن‌ها مناسب‌تر باشد.

شرکت فریت بار به‌نوعی واسطه بین تولیدکننده و توزیع‌کننده است که نقشی متفاوت با باربری در صنعت حمل و نقل دارد. شرکت دیبا هوا دریا با برخی از بهترین کارگزاران در صنعت حمل‌ و نقل و باربری ارتباط دارد، اما به‌عنوان نمایندگی کشتیرانی و خدمات بار هوایی فعالیت می‌کند. این بدان معناست که سرویس‌دهی ما به‌صورت کامل بوده و محموله شما را به‌صورت درب‌به‌درب در مقیاس داخلی و بین‌المللی ارسال خواهیم کرد.

کار با هر شرکت فریت بار و حمل و نقل بین‌المللی هوایی و دریایی، می‌تواند عجیب باشد. با وجود تعداد بالای شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، شما باید مطمئن شوید که مورد مناسب خود را پیدا می‌کنید. برای اثبات این موضوع، می‌توانید با کارشناسان پورتال مشتریان دیبا تماس بگیرید تا تفاوت خدمات شرکت خود را به شما توضیح دهیم.

سخن پایانی

شرکت‌های حمل و نقل و فریت بار نقش مؤثری در زنجیره تأمین و لجستیک کسب ‌و کار های مختلف ایفا می‌کنند. با گسترش شبکه جهانی اینترنت، امروزه دامنه توزیع محصولات هر شرکت محدود به مشتریان داخلی و کشورهای همسایه نمی‌شود و شما به‌عنوان تولیدکننده، گاهی اوقات می‌بایست محصولات خود را به هزاران کیلومتر دورتر ارسال کنید. انواع شرکت فریت بار و حمل و نقل بین‌المللی هوایی و دریایی، اینجا نقش خود را ایفا می‌کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز