خبرگزاری کار ایران

در راستای توسعه همکاری بین دانشگاه و صنعت برگزار شد:

همایش تخصصی صنایع غذایی با همکاری دانشگاه یادگار امام(ره) و فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۸۱۸

"اولین نشست تخصصی در حوزه علوم و صنایع غذایی و فناوری‌های وابسته به رویکرد مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال" امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) و فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این همایش در راستای تحکیم ارتباط بین دانشگاه و صنعت برگزار و سازوکار نظام‌مندی که ارتباط بین عرصه‌های علمی و آکادمیک با صنعت را تسهیل کند، در این نشست تخصصی و کاربردی مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

بنابر این گزارش، برگزار‌کنندگان این نشست تخصصی انجمن علوم و مهندسی صنایع غذایی باشگاه پژوهشگران جوان دانشکده فنی و مهندسی و علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) با همکاری فدراسیون تشکل‌های صنایع‌ غذایی و کشاورزی ایران بوده و در دانشگاه یادگار امام(ره) برگزار و محورهای همایش مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. 

در این همایش اساتید و فعالانی از صنایع غذایی از جمله محسن نقاشی، دبیر فدراسیون صنایع غذایی و کشاورزی ایران، امیررضا ثابت‌پی، رئیس هیات مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی؛ محمدرضا فخرالدینی، عضوهیأت‌مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع‌ غذایی و کشاورزی؛ حسن گرجی، عضو هیأت‌مدیره فدراسیون تشکل‌های صنایع‌ غذایی و کشاورزی و دیگر صاحب نظران سخنرانی می‌کنند.

این همایش با حضور پررنگ متخصصان، فعالان، کارشناسان و دانشجویان صنایع غذایی و کشاورزی برگزار می‌شود.

در این همایش همچنین تفاهم‌نامه‌ای در راستای همکاری بین دانشگاه و صنعت مابین دانشگاه یادگار امام(ره) و فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی و کشاورزی منعقد می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز