خبرگزاری کار ایران

ابراز امیدواری کارگران پیمانکاری پتروشیمی اصفهان برای دریافت مطالبات معوقه

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۴۴۵

کارگران پیمانکاری پروژه پتروشیمی اصفهان ابراز امیدواری کردند با دخالت مسئولان حراست بعد از یک روز اعتراض و دیدار با دو نفر از همکارانشان، موضوع معوقات مزدی آن‌ها حل شود.

یکی از کارگران پیمانکاری پتروشیمی اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا، از دیدار روز چهارشنبه گذشته دو نفر از همکارانشان با مسئولین حراست این پروژه عمرانی خبر داد.

از قرار معلوم، حضور عوامل حراست به دنبال اعتراض روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ماه) کارگران پیمانکاری شرکت «فراب» در پتروشیمی اصفهان در حالی صورت گرفت که در نتیجه آن مسئولان حراست پتروشیمی در نهایت وعده پیگیری پرداخت حقوق کارگران را تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری داده‌اند.

هم اکنون در پروژه پتروشیمی اصفهان نزدیک به ۸۰کارگر تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری «فراب» و در نهایت شرکت «اودی سی سی» مشغول کارند که با وجود معوقات مزدی و عدم دریافت نگران تامین نیازهای خانواده‌های خود هستند، اما علارغم پیگیری‌های زیاد، هنوز مشکلات این کارگران برطرف نشده است. چراکه شرکت مادرتخصصی «اودی سی سی» از مهر ماه سال ۱۴۰۲ مسئولیت پرداخت مستقیم حقوق کارگران شرکت «فراب» را برعهده گرفته است.

کارگران این پروژه عمرانی امیدوارند بعد از سال‌ها بلاتکلیفی با حمایت و پیگیری برخی مسئولان در واحد حراست بتوانند به مطالبات مزدی معوق خود برسند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز