خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه تغییر نام هتل ایبیس به هتل رمیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۰۴

طی جدیدترین اطلاعیه، هتل ایبیس تهران از سری هتل های فرودگاه امام خمینی در تهران به تازگی نام خود را به هتل رمیس تغییر داده است.

 

هتل رمیس فرودگاه امام (با نام قدیم هتل ایبیس) از سال 1393 فعالیت خود را در کنار هتل رکسان آغاز کرده است. هتلی که به خاطر خدمات رزرو ساعتی اتاق در هتل و نزدیکی به فرودگاه امام خمینی تهران در بین مردم شهرت پیدا کرده است. هتل رمیس تهران در ابتدا با نام اکسیس فعالیت می کرد؛ پس از آن نام خود را به ایبیس تغییر داد و هم اکنون با نام هتل رمیس شناخته می شود.

هتل رمیس که از مجموعه هتل های بین المللی محسوب می شود، در تلاش است تا با گسترس برنامه های آموزشی پرسنل و افزایش کیفیت امکانات رفاهی، رضایت میهمانان خود را کسب کند. از آنجایی که دیر رسیدن به پرواز از دغدغه های نگران کننده مسافران محسوب می شود، وجود هتل های فرودگاهی به شدت حس می شد. خوشبختانه وجود هتل رمیس و رکسان در نزدیکی فرودگاه امام خمینی خیال مسافران را از این بابت راحت کرده است.

با رزرو ساعتی هتل در نزدیکی فرودگاه نه تنها می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد، بلکه فرصتی برای استراحت خواهید داشت. تفاوتی ندارد که فرودگاه امام مبدا شما است یا مقصد. شاتل فرودگاهی هتل رمیس در ساعت های مختلف شبانه روز میهمانان هتل را به سوی درب اصلی ترمینال فرودگاه امام خمینی همراهی می کند و بالعکس.

196 واحد اقامتی در دو دسته اتاق های یک تخته و اتاق های دو تخته در این هتل وجود دارند. با این تفاوت که زمان اقامت شما در هتل رمیس متغیر است. با توجه به ساعت پرواز خود می توانید اتاق های هتل را برای 5 یا 10 ساعت و یا حتی روزانه رزرو کنید. اما تنها اتاق هایی که به صورت یک روزه رزرو شوند، شامل صبحانه رایگان هستند و اتاق های ساعتی این هتل شامل سرویس رایگان صبحانه نیست

هتل رمیس فرودگاه امام خمینی تهران نه تنها برای مسافران، بلکه برای اقامت کادر پرواز نیز هتلی مناسب است. از لیست هتل های تهران فقط دو هتل رکسان و رمیس در فرودگاه امام خمینی تهران واقع شده اند. طراحی مدرن و شیک هتل با امکانات مجهز آن، نیاز مسافران را به خوبی رفع می کند. شاید برایتان جالب باشد که لابی هتل رمیس فرودگاه از زیباترین لابی هتل های تهران برای قرارهای کاری شناخته می شود.

چندین رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، سالن ماساژ، سالن ورزشی، استخر، جکوزی، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، سالن همایش، لابی، تالار پذیرایی، خودپرداز و ... از امکانات این هتل فرودگاهی است.

آن طور که به نظر می رسد، هتل رمیس هنوز تغییراتی در امکانات خود نداده و تنها نام خود را از ایبیس به رمیس تغییر داده است. اما خب کسی چه می داند که هدف از این تغییر نام چه بوده و قرار است شاهد چه تغییری در ساختار هتل باشیم!

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز