خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

دوربین‌های هوشمند در شهرهای بروجرد و خرم‌آباد نصب و راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۴۷۶

استاندار لرستان از نصب و راه‌اندازی دوربین‌های پایش تصویری پلاک‌خوان و سرعت‌ سنج در خرم‌آباد و بروجرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در شورای راهبری کاهش تصادفات استان به آمار تصادفات درون شهری و برون شهری اشاره و با بیان اینکه مهمترین سرمایه ما مردم هستند، اظهار کرد: وظیفه ما حفظ جان و صیانت از انسان‌ها است، بنابراین باید همه دستگاه‌های مرتبط با در نظر گرفتن تمهیدات لازم در کاهش تصادفات و حفظ ایمنی رانندگان تلاش کنند.

وی بر لزوم رفع نقاط حادثه خیز در شهرها و راه‌های مواصلاتی استان تاکید کرد و افزود: احساس مسئولیت، راهنمایی، آموزش، اطلاع رسانی به موقع و اقدامات فرهنگی در جلوگیری و کاهش حوادث رانندگی تاثیر بسزایی دارند.

استاندار لرستان استفاده از ظرفیت صدا و سیما در بحث آموزش و اطلاع رسانی را کلیدی عنوان کرد و با بیان اینکه مدیرانی که مصوبات را به درستی اجرا نکنند برخورد خواهد شد، گفت: روند یا الگویی که باعث کاهش حوادث رانندگی می‌شود باید به طور فزاینده ادامه پیدا کند.

وی از عملیات نصب دوربین‌های هوشمند در خرم آباد و بروجرد خبر داد و افزود: ارتقا زیرساخت‌ها و نصب دوربین‌های پایش تصویری پلاک‌خوان و سرعت‌سنج  به طور قابل توجهی می‌تواند به افزایش ایمنی رانندگان به عنوان یک عامل بازدارنده از بروز تخلفات و تصادفات رانندگی جلوگیری کند.

زیویار به افزایش تردد و ترافیک شهری و برون شهری در ایام نوروز اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه لرستان در کریدور شمال به‌جنوب و یکی از شاه‌راه‌های کشور است، باید تدابیر و تمهیدات لازم برای برقراری نظم و روانسازی ترافیک اتخاذ شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز