خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری مازندران:

خرید برنج کشاورزان از روز‌های آینده آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۳۶۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: مراکز خرید برنج در استان در روز‌های آینده آغاز بکار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حسن خیریانپور گفت: حسن خیریانپور گفت: در روز‌های آینده مراکز خرید برنج در استان آغاز بکار کنند و گزارش خرید روزانه به استانداری اعلام شود.

خیریانپور بانک کشاورزی و بانک توسعه تعاون را موظف کرد برای تأمین منابع مالی خرید برنج بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه با استانداری اقدامات لازم را انجام دهند و تعاون روستایی استان نیز در این زمینه ورود پیدا کند و شهرستان‌ها با نصب بنر مراکز خرید برنج را به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تأمین میوه شب عید شامل سیب و پرتقال از طریق تعاون روستایی استان مورد پیگیری قرار گیرد و در ایام پایانی سال با تعدد مراکز توزیع، مشکلی در توزیع میوه شب عید نداشته باشیم.

خیریانپور بابیان اینکه لازم است میوه شب عید از کیفیت خوبی برخوردار باشد، افزود: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تأمین گوشت قرمز موردنیاز استان بهره‌گیری شود و پیگیری‌های لازم از طریق سازمان جهاد کشاورزی برای تأمین گوشت قرمز گرم و منجمد برای شهروندان مازندرانی انجام گیرد و از هفته‌های آینده به‌وفور در فروشگاه‌های سطح استان توزیع شود.

وی برای تأمین گوشت قرمز گرم پیشنهاد کرد می‌توان در صورت امکان و فراهم بودن زیرساخت‌ها در ازای صادرات محصولات کشاورزی به قزاقستان و سایر کشورها، دام زنده وارد کرد و پس از کشتار در کشتارگاه‌ها در فروشگاه‌های سطح استان توزیع شود.

خیریانپور تأکید کرد: از ابتدای اسفند تا ۱۵ اسفندماه گوشت مرغ به‌وفور در استان توزیع شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز