خبرگزاری کار ایران

در شمال استان سیستان و بلوچستان؛

۳۳۲۴ نفر در آزمون‌های ورود به حرفه برای دریافت پروانه اشتغال بکار ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۷۲

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از ثبت نام ۳۳۲۴ نفر برای آزمون‌های ورود به حرفه ورود در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: ۲۵۶۴ آقا و ۷۶۰ خانم برای دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون های ورود به حرفه مهندسان ، کاردانهای فنی ساختمان ، معماران تحربی و همچنین کارشناس رسمی ماده ۲۷ در تیرماه و شهریور ماه سالجاری به رقابت می پردازند.

وی گفت: این متقاضیان در آزمون رشته های مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات برقی(نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک به رقابت می پردازند.

مهدیار گفت: تعدادی از متقاضیان برای آزمون کارشناس رسمی ماده ۲۷ و تعدادی نیز متقاضی ورود به حرفه مهندسی ، کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: آزمون رشته معماری در صلاحیت طراحی ، روز پنج شنبه مورخ ۲۳ تیرماه و سایر رشته ها در نیمه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز