خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین:

طرح ملی مسکن امکان خانه‌دار شدن را فراهم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۰۵۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: طرح اقدام ملی مسکن می تواند فرصت خوبی برای دستگاه‌های اجرایی باشد تا کارمندان خود را صاحب خانه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: علاوه بر دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی نیز می‌توانند از فرصت اقدام ملی مسکن به بهترین شکل ممکن استفاده کرده تا ۲ هزار و ۲۰۰ مددجو و نیازمند تحت پوشش خود را صاحب مسکن کنند.

معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: در این رابطه، نباید تمام نیازها را متمرکز به مرکز استان کنیم و اداره کل راه و شهرسازی باید در سایر شهرستان‌ها نیز با تخصیص اراضی مورد نیاز به متقاضیان، مساله واگذاری‌ها را در این حوزه پیش ببرد.

فرخزاد با انتقاد از عملکرد نامناسب در خصوص وضعیت استان در رابطه با پیشبرد این طرح، یادآور شد: متاسفانه در طرح اقدام ملی مسکن قزوین جزو استان‌های میانی و انتهایی این طرح قرار دارد و به همین لحاظ پیشنهاد می‌شود تا دستگاه‌های ذیربط ورود جدی به این مساله داشته باشند و از اوایل دی ماه نیز عملیات ساخت پروژه‌ها را به نحو متقضی آغاز کنند.

به گفته وی، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز باید تمهیدات لازم و رایزنی‌های مورد نیاز را با تهران در خصوص آغاز ثبت نام‌های دوباره این طرح در استان را انجام دهد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه تاکنون از ظرفیت مجمع انبوه سازان استان قزوین به نحو مطلوبی استفاده به عمل نیامده، لذا می‌توان در طرح اقدام ملی مسکن از این مساله به شکل متقضی و لازم بهره‌مند شد.

فرخزاد اضافه کرد: تاکنون ۹ هزار و ۲۲۸ متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن استان قزوین ثبت نام به عمل آورده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۳۶ متقاضی اقدام به واریز ۳۷۸ میلیارد و  ۵۷۹ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۷۲۳ ریال وجه کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز