خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد مطرح کرد:

ظرفیت قابل‌ توجه یزد در کسب برندهای بین‌المللی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: معرفی شهر یزد به‌عنوان شهر خلاق یونسکو یکی از ظرفیت‌های مؤثر این شهر برای کسب برندهای بین‌المللی است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست هم‌اندیشی عضویت شهر یزد در شبکۀ شهرهای‌خلاق یونسکو با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و فعالان فرهنگی و اجتماعی استان در استانداری یزد برگزار شد.

مجید جوادیان زاده با اشاره به پیشینۀ ایدۀ شهر خلاق در استان بیان کرد: ایدۀ شهر خلاق از دو سال گذشته مطرح شده و هدف ما معرفی بهتر یزد در سطح جهانی است.

جوادیان‌زاده با بیان اینکه در آینده شهرها نقش مؤثری در روابط بین‌الملل ایفا می‌کنند، افزود: شهرها به دنبال ایجاد چهرۀ بین‌المللی هستند؛ شهر یزد ظرفیت‌ بالایی برای کسب برندهای بین‌المللی دارد. از این‌رو باید از قابلیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کرد.

محمدمهدی شرافت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در این جلسه گفت: با توجه به رشد چشمگیرگردشگری در استان، یزد شرایط بسیار خوبی برای تصویرسازی از خود در عرصۀ بین‌المللی دارد و می‌توان از فرصت‌های پیش‌رو برای کسب برندهای دیگری چون شهرخلاق و شهرجهانی صنایع‌دستی استفاده کرد.

کد خبر : ۴۰۰۹۰۷