خبرگزاری کار ایران

از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ؛

طرح جامع شهر کیاسر ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۸۸۴

طرح جامع –تفصیلی شهر کیاسر از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از ساری ،خلیل اله انتظاری اظهار داشت: سرانجام با تلاش فراوان شهرداری و شورای اسلامی شر کیاسر طرح جامع این شهر توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مردادماه 95 ابلاغ شد.
وی افزود: مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مورد طرح تفصیلی شهر کیاسر  برای اجرا به استانداری و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شهرداری کیاسر ابلاغ شد.
شهردار کیاسر گفت: در تهیه و تصویب این طرح بر ضرورت لحاظ کردن مولفه های متوازن و پایدار که یکی از اساسی ترین اهداف طرح های توسعه شهری می باشد تاکید شده است.
وی ادامه داد:در این طرح سعی شده که با ایجاد ساختارهای همسان شهری، توسعه منطقی و اصولی شهر و عدالت محوری در توزیع خدمات فراهم شود به نحوی که تمام اقشار جامعه از خدمات شهر استفاده کرده و نیازهای گروهای مختلف شهر تامین شود.
انتظاری طرح‌های جامع و تفصیلی را اسناد مهم در برنامه‌ریزی و مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: در طرح‌های جامع نحوه استفاده از اراضی و منطقه‌بندی مربوط به حوزه‌های مختلف، خطوط کلی ارتباطی، نیازمندی‌های عمومی شهر و … با اولویت‌های مربوط به آن تعیین می‌شود.
وی گفت: امیدواریم با رعایت کامل جنبه های فنی و ضوابط و مقررات طرح جامع شهر ، با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط و مشارکت فعال مردم در جهت  تحقق اهداق طرح موجبات توسعه هدایت شده و موزون شهر و نیز ارتقا وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهروندان فراهم شود.
انتظاری گفت:در صورت استفاده مطلوب از پتاسنیل های موجود فعالیت‌های اقتصادی در بخش های مختلف به خصوص در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری افزایش چشمگیری خواهد داشت
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز