خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان:

فرصت آزمون و خطا در شهرداری کاشان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۶۱

با توجه به اینکه از ابتدا تاکنون خیلی از رویه‌ها، ساختار‌ها سازمانی و نیروی انسانی در شهرداری کاشان فرسوده و سنتی عمل می‌کردند و دیگر فرصتی برای آزمون وخطا وجود ندارد نیاز به الگوگیری از استانهایی که در این جهت خوب عمل کردند داشتیم.

ایلنا: شهردار کاشان گفت: با توجه به اینکه از ابتدا تاکنون خیلی از رویه‌ها، ساختار‌ها سازمانی و نیروی انسانی در شهرداری کاشان فرسوده و سنتی عمل می‌کردند و دیگر فرصتی برای آزمون وخطا وجود ندارد نیاز به الگوگیری از استانهایی که در این جهت خوب عمل کردند داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سید محمد ناظم رضوی» در نشست خبری که در سالن کنفرانس شهرداری کاشان برگزار شده بود در گفتگو با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های این شهرستان فرسوده بودن ساحتار شهرداری این شهر را یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرداری این شهر عنون کرد و گفت: با توجه به اینکه خیلی از رویه‌ها و ساختارهای سازمانی و نیروی انسانی در شهرداری کاشان سنتی و فرسوده بود نیاز به الگوگیری از استانهایی که دراین جهت خوب عمل کردند داشت در این راستا ایجاد معاونت‌های حمل و نقل ترافیک و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کاشان را در دستور کار قرار دادیم.

وی از موافقت و به تصویب رسیدن کلیات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کاشان به دلیل موازی کاری‌هایی که در سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری این شهر بود خبر داد و گفت: ضمن اینکه در شرح وظایف سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بازنگری خواهدشد حوزه فرهنگی شهرداری کاشان نیز با محوریت اجتماعی و فرهنگی شهرداری شکل خواهد گرفت.

شهردار کاشان از مقدمات فراهم نمودن تشکیل شورا یاری جهت سرعت بخشیدن به فعالیت‌های شهرداری به صورت کار‌شناسی خبرداد و گفت: وظبقه شورا یاران که از معتمدین محلی تشکیل می‌شوند اطلاع رسانی چهره به چهره و ریز به ریز مشکلات شورا و شهرداری است.

وی تصریح نمود: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر کاشان نیاز به ابزار و امکاناتی برای سرعت بخشیدن در باز‌شناسی شهری داشت شورایار‌ها با استفاده از معتمدین محلی خواهند تواست در سرعت بخشیدن برنامه‌های شورای شهر موثر باشند.

وی سرعت بخشیدن به مشکلات مردم را از دیگر اقدامات در جهت اصلاح ساختار شهرداری این شهر عنوان کرد و گفت: با توجه به شرح وظابفی که دراختیار مناطق شهرداری این شهر داده شده امورات مردم با دقت و سرعت بیشتر انجام خواهد.

ناظم رضوی ساخت و به بهره برداری رساندن ساختمان مرکزی شهرداری کاشان در بلوار دانش و تجمیع معاونت‌های شش گانه شهرداری در این ساختمان ظرف یک سال آینده را از دیگر اقدامات در جهت اصلاح ساختار شهرداری کاشان عنوان کرد و گفت: فراهم نمودن مقدمات مطالعه بازنگری در تقسیم بندی نواحی و مناطق شهرداری به جهت تفاوت‌هایی که از نظر بافت تاریخی و فرهنگی دارند را از دیگر برنامه‌های شهرداری این شهر است.

شهردار کاشان تصریح نمود: به جهت اینکه شهر کاشان از نظر قابلیت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری کشور است یک واحد گردشگری نیز در این شهرداری ایجاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز